piątek, 22 stycznia 2016

❤ Nasza ROCZNICA ❤


Choć da­leko, zaw­sze obok uwiel­biam Cię całym sobą
Z głębi ser­ca płynie każde słowo prócz Ciebie nie chcę ni­kogo
Już nie ma mnie, "ja" zastąpiłam liczbą mnogą
Masz wspar­cie, masz miłość, masz dłoń po­mocną

Nie zos­ta­wię, nie opuszczę, na­wet jeżeli umrę
Zaw­sze będę przy To­bie, na­wet gdy zam­kną mą trumnę
Ma­my tyl­ko roz­mo­wy, muszą wys­tar­czyć, choć to trud­ne
I nie odzwier­cied­li miłości skrzy­nia ze złotem, euro czy fun­tem

Możesz liczyć na mnie zaw­sze jak ja na Ciebie liczę
Roz­pa­liłeś we mnie płomień i od­czuj tą różnicę
Choć ja, kocham Cię bar­dziej niż Ty mnie,
może to się kiedyś zmieni?
Naiw­ne? Nig­dy! Kil­ka słów na rocznicę....

Ps. chciałabym taki prezent :3

 Dziś piąty rok mi­ja od kiedy się to wy­darzyło
Dziś myślę że to mi się śniło...
  pięć lat od Two­jego do­tyku pier­wsze­go
od bi­cia ser­ca, od po­całun­ku cu­dow­ne­go
pa­miętam jak dziś gdy trzy­małeś za rękę, 
pierwszy raz przytuliłeś mnie od tyłu
a te­raz to tyl­ko za­daje ból i smutek
 wte­dy spełnienie najgłębszych marzeń...
Dziś tyl­ko jed­no z wielu wy­darzeń
Mój pier­wszy po­całunek pra­wie jak z baj­ki
pierwsza róża od Ciebie,
wy­ryłeś swój do­tyk w głębi mnie
Jak bliz­na naz­naczo­ne ser­ce me
Chciałabym jak kiedyś po­roz­ma­wiać z Tobą
Nieg­dyś dla mnie naj­ważniej­szą osobą
Może Kiedyś da­ne będzie mi to przez los
żeby być szczęśliwą jak kiedyś z Tobą
Z od­da­li głoszący słów kil­ka
Tych naj­ważniej­szych, ciepłych...
Nap­ra­wiających Wszys­tko

 ❤❤❤

 Spójrz kocha­nie dziś za siebie, To już piąta nasza rocznica!
 Są też wzlo­ty i upad­ki, Są pre­zen­ty i wy­dat­ki.
Z Tobą każdy dzień na no­wo, Chcę zaczy­nać-daję słowo!
Chcę Cię pieścić i całować. Każdą no­wość też koszto­wać.
Wiem, że często się kłóci­my, ale zaw­sze się godzi­my, nie zawsze...
To się prze­cież kiedyś skończy!!! Bo tak wiele dziś nas łączy....
ty­le chwil spędzo­nych ra­zem, ma­lowa­nych kra­job­ra­zem,
pędzlem naszych ścieżek krętych wspom­nień pięknych i przeklętych.
In­try­gujesz i roz­pa­lasz, In­spi­rujesz i wyz­wa­lasz,
 Codzien­nie mnie zas­ka­kujesz. Doświad­czać chcę Cię codzien­nie
Być przy To­bie, z Tobą wszędzie. uczes­tniczyć w Twoim życiu
w naszym życiu, w Twym ob­liczu. nie wiem jak mnie tu zna­lazłeś,
jak tak dziw­nie na mnie wpadłeś.
nasza miłość, nasza dro­ga
Nasze ser­ca połączo­ne
na­wet kiedy zgaśnie słońce
i księżyca światło znik­nie, gdy na ziemi wys­chnie wo­da
Kiedy piasek ktoś uk­radnie, gdy sny w koszmar się za­mienią
łąki znikną z swą ziele­nią, kwiaty nie będą roz­kwi­tać,
la­sy nie będą nas wi­tać, góry będą jak ni­ziny,
a do­liny jak wyżyny, we­nus z mar­sem się pokłócą
jak pies z kotem... :D


Będziesz mą miłością życia?!



Jesteśmy razem już długi czas
Nic nie rozdzieli nigdy nas?
Dzisiaj przypada nasza rocznica
Wspólnego życia
I z tej okazji chce ci powiedzieć
To co powinieneś od zawsze wiedzieć
Ale powtórzę to raz jeszcze
Że jesteś dla mnie jak powietrze
Nie mogę już bez Ciebie żyć
Tak mocno Cię pokochałam,
że serce swoje całe Tobie oddałam
Ty serca mego pilnuj i strzeż,
O mej milości dobrze już wiesz



  22.01.2012r     na zawsze w naszych sercach 

Łukasz + Ewelina
FOREVER
Na Zawsze Razem !!

1 komentarz: