niedziela, 17 marca 2013

Wiersz Dla ciebie dla dziewczyny dla ciebie dla Eweliny







 

Moja piekna i madra ksiezniczka spi a jej królewicz o niej mysli i marzy
Czeka i martwi dupkę  Czy zdawałas sobie sprawe ze twój męzczyzna pokocha cie z tak wiernym oddaniem uczuciem i wiernoscia.
Ogromne moje zaufanie wobec ciebie bo nie boje sie spedzic z tb reszte zycia....



A dzis chce spedzic z toba reszte dnia:* i bd super
Bez względu na to czy bd nudno i jak bardzo bedzie chujowa szara pogoda. Bez względu na to ze jestem hory i to ze mi zimno to dzieki tb bd sie usmiechał:) I bd sie dobrze czuł bo jestes moja tabletka i moim lekarstwem na bule ty mnie zawsze uspokajasz i ogrzejesz<3 Przytulisz i pocieszysz, ty rozbudzasz mnie sprawiajac ze jestem szczesliwy:) Mam ciebie nawet nie wiesz jak sie ciesze. A jesli chcesz bym sie jeszcze b cieszyl to oddawaj buziaczka;* Napisz do mnie skarbie:* Ja leze i odpoczywam ale wolał bym z tb polezec i sie przytulic:( Mrau tesknie:*



Dla cb chętnie wstanę:* Tb chętnie spojrze w oczy:* Dla ciebie chętnie sie usmiechne, z wrażenia wymięknę<3 Wezmę gleboki oddech;* Swe myśli oddam tobie. Skupie sie na tb. To mnie pochłonie. Zrobie szeroki krok który wyznacza mą drogę do ciebie:* Podoba mi sie kiedy patrzysz mi w oczka, czuje sie wtedy jak w niebie<3 To mi sie podoba kd wsadzasz mi jezyczek do buzi zebym nic nie mowił:* Tak b mi smakujesz. Tak b lubie gdy biegniesz w moja strone i wskakujesz mi w ramiona<3 Tak b lubie gdy mnie straszysz lub zaskakujesz, to wprowadza do mego zycia troche wrażen których nigdy nie zapomne. A teraz wole znowu sciągnąc ci bluzkę i coś jeszcze sama wiesz ze cie popieszcze i sie tam zmieszcze, bd mi mówiła ze chcesz jeszcze. Lubie sobie fantazjowac szczególnie na taki temat. A potem mi stoi i nie mam co zrobic bo nie ma cie przy mnie::( Ale jesteś duchowo i emocjonalnie:*Czuję twoją obeconosc w sercu niech tak zostanie. Napisze teraz do ciebie sms-ka bo kocham czuc ze jestes przy mnie:* I piszesz do mnie tak nie winnie a kiedy dzien sie skończy i noc nastanie znowu napisze ci wierszyk na dobranoc. I będę tak robił przez 365dni w roku.



Kiedy nastał ten piękny poranek i obudziłas mnie swym promykiem słonca ja napisze ci na dzień dobry wiersz kochana<3 Nie mg spać bo z tobą mi najlepiej:* Tylko ja i ty. Lovciam cie tak mocno ze wszystko inne to nic. Nie moge dłuzej spać bo ciąglę myślę o tym ze dzis spotkamy sie. Z tej perspektywy inaczej ziemia wyglądą<3 Dzięki tobie nic nie boli mnie bo jestem zakochany, che być przez ciebie polizany. Tak się cieszę ze jestem pokochany:* Jestem przez ciebie mocno trzymany, trzymany w całym moim swiecie.
 Wpatrzony w ciebie jak w obrazek. 
Obrazek bardzo starannie namalowany przez
największego artystę swiata warty więcej niz te
wszystkie obrazy. Bo ty jestes bezcenna i namietna,
 budzisz mnie, rozbudzasz i pobudzasz. 
Projektujesz moje zycie w najbardziej kolorowych
 i jaskrawych kolorach które wyrazają nasze emocje.
 Jest tam z pewnoscia najwięcej romatyzmu. 
Designerko mego zycia zaprojektowałas moje zycia
 na bardzo wysokim i profesjonalnym poziomie
 które nigdy sie nie rozsypie bo jest starannie zaplanowane.
 Wszystki złe rzeczy od razu zamalowane 
a te dobre artystycznie pomalowane;*

2 komentarze:

  1. oj ty mój królewiczu :* Piękne to... az mi cieplutko na serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje poczucia humoru iz te dzieła nazywasz wierszami.O pisowni nie wspomnę,a wrazenia artystyczne takie jak przy czytaniu nekrologów.Bez obrazy ale Ewelina dawno powinna z toba zerwac.

    OdpowiedzUsuń