sobota, 23 lutego 2013

Jesteś dla mnie wszystkim...

Mój kochany skarbie... wiesz, że jestes dla mnie wszystkim??


Kochanie Moje...  Kocham Cię Najmocniej jak tylko mogę, jak potrafię, z całych mych sił.... To Ty nauczyłeś mnie kochać i uśmiechać się do życia. Przytulasz mnie kiedy jest mi źle, bardzo źle.. Jesteś przy mnie zawsze... Proszę już niech tak zostanie, bo nie chcę już innego chłopaka... Chce Ciebie!!! Chcę spędzić z Tobą resztę swojego życia i być szczęśliwa i Ciebie uszczęśliwiać :* Sensem mojego życia Jesteś Ty Łukasz;* Tęsknie za twoimi oczkami teraz, za twoim szczerym uśmiechem... chcę znów je zobaczyć.





Skarbie cieszę się, że tak bardzo mnie kochasz :-) Dla mnie jesteś najwspanialszym mężczyzną na świecie i z Tobą pragnę dzielić przyszłość. Tyle przeszkód wspólnie pokonaliśmy i z każdym dniem kochamy się coraz bardziej. Już zawsze będę przy Tobie kochana!! 
 chcę spędzać z Tobą jak najwięcej czasu kochanie, wygłupiać się tak jak zawsze i całować Cię namiętnie <3 Chcę też byś kochał mnie jak najdłużej potrafisz... Chcę byś kochał mnie taką jaką jestem. Nie za coś, lecz mimo wszystko i co więcej to chcę, by uśmiech nie znikał z twojej twarzy i aby los swym pięknem nas obdarzył. Jesteś mOim skarbem, ukochanym, przyszłym mężem. Wpatrzona jestem w Ciebie jak w obrazek. Jesteś jak wodospad ; taki cichy i spokojny, wiesz co? w moim sercu nie ma już miejsca dla żadnego innego - przekroczyłam kres szczęścia. Pamiętaj kocham, nie zapomnij o tym. Dopóki pali się ogień, a tak szybko nie zgaśnie. <3 Pamiętaj skarbie, że jesteś dla mnie całym światem, może i teraz zmieniłam się, ale nie zmieniła się miłość wobec Ciebie ;* Tylko Ciebie kocham , tylko z Tobą pragnę żyć, Tylko Twoje szczęście moim może być :) Każdego dnia Twój pocałunek daje mi siłę do życia. Każdego dnia czy jest dobrze czy źle Ty jesteś ze mną zawsze. Każdego dnia pokazujesz że jesteś moim przyjacielem, wysłuchasz mnie, rozumiesz mnie, pomagasz mi sie cieszyć . Każdego dnia utwierdzasz mnie w tym że, zawsze mogę na Ciebie liczyć .....a ja każdego dnia KOCHAM CIĘ  jeszcze mocniej... I każdego dnia przekonuje się, że nie jestem już w stanie żyć bez Ciebie i Bez Twojej miłości... <3 Pamiętaj skarbie jesteś jedynym chłopakiem który jest wyjątkowy <3

 


 Gdy całujesz mnie namiętnie, czule to świat mOj się zatrzymuje, tylko Ciebie naprawdę potrzebuję...!! nie wiem co sie ze mna się dzieje kotku, gdy nie ma Ciebie przy mnie to wariuję kurde...!! Ty nadałeś sens mojemu życiu od nowa, i dzięki Tobie stałam się szczęśliwa! Dziękuję za to że jesteś!! Tylko Ciebie chce...Juz na zawsze.... Jestes moim szczesciem :* TYlko przy Tobie to czuje,kochałam juz wtedy, kocham teraz i bede kochac jutro i na zawsze...! Teraz, wiem,ze to prawda...jeśli się kocha-to wszystko jest możliwe :* Jestes dla mnie najwazniejszą osoba na swiecie, kims z kim moge isc przez zycie, bez zadnego wachania, bo wiem ze moge na ciebie liczyc, ze bedziesz gdy bede potrzebowala pomocy...Nie moge uwierzyc ze jestesmy razem !! mam wrazenie ze to tylko sen i ze moge sie obudzic a ciebie nie bedzie.....Ale jestes i będziesz i za to ci dziekuje...Nie potrafie do konca wyrazic tego co do ciebie czuje, jest to tak bardzo mocne i szczere. Nie dalabym sobie teraz rady bez ciebie, nie widze swiata po za Toba. Liczysz sie teraz tylko TY i nikt wiecej. Chce zebys wiedzial ze zawsze bedziesz w moim sercu i nikt nie wypelni jego tak jak ty ,chce byc z toba na dobre i na zle, mozesz liczyc na mnie w kazdej sytuacji, bo zawsze wyciagne do ciebie reke i przy tobie bede. 
Kocham Cie na zawsze:*:*:* Wiesz jak bardzo Cie kocham?! I wiesz tez co czuje gdy jestes obok mnie?! Moim całym życiem jestes TY:* To TY sprawiasz ze w moich oczach płoną iskierki miłości ktorą dażymy sie nawzajem:*:* Gdy otulasz mnie swoimi ramieniami moje serce bije mocniej i mocniej, gdy głaszczesz moja twarz i włosy czuje ciepło twego ciała, a twoj oddech na mojej skórze powoduje dreszcze:)  Czas ten jest najpiękniejszym okresem mojego życia:* to przy Tobie nauczyłam sie co to jest miłośc wzajemne zaufanie, wsparcie , i dzieki Tobie zrozumialam co znaczy szczerze i oddanie kochac druga osobe:*:* Jestes dla mnie wszystkim i kocham Cie z całego serduszka:*:* kocham cie:*:*:*:*:*:*:* Każdego dnia gdy rano wstaję myśle o tym Skarbie,jak bardzo chciała bym żebyś był przy mnie. Tak bardzo brakuje mi rano Twojego Ciepła, głosu,uśmiechu.Wiem że nasza miłośc ma w sobie tyle siły by przetrwać wszystko. Kocham Cię bardzo bardzo mocno i z każdą sekundę kocham coraz mocniej. Dziękuje za wszystko co dla mnie robisz, bo to dodaje mi siły by żyć. Nie wiem czym zasłużyłam na takiego bezcennego Skarba jak Ty. 
ps. Jesteś dla mnie wszystkim, już zawsze będe Cię kochała :* :* 
LovCiam Cię.


Dzięki Tobie umiem 
żyć...


 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
  2. piekne slowa tak sie wlasnie pisze dla prawdziwej milosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń