sobota, 23 lutego 2013

Wszedzie serce spotykam na znak naszej miłości

Powiedz mi czemu dokąd nie zmierzam dokąd nie ide gdzie nie jestem i o czym nie mysle to zawsze widzę serca wokół mnie, one otaczają mnie wszędzie. spotykam je na niebie na chodniku, na ulicy na ścianie, wszędzie znaki ze ktoś mnie kocha...



Miłości przesłanie ujawnia się nam nie tylko w tym wierszu ale także na niebie

Gdzie nie idę to widzę serca, które mi o tobie przypominają, one sprawiają że się uśmiecham. Ten czar sprawia ze z złej przeszłości znikam, to sprawia żę zapominam... Nieźle się w tym życiu powyginam, jednak ty sprawiasz ze z tym wygrywam:* nad tym panuję, dominujesz nad mymi emocjami. Ty ustawiasz je na optymizm i energię do życia. Mam siłe skupiać się na tobie, myślec o tobie, słyszeć twój głos . W myślach pogłębiać się w marzeniach. Ty mnie zawstydzasz, moje życie onieśmielasz wysyłając w moje życie serca...
Naturalne serca jak byś rządziła prawami natury i przyrody a jak przyroda o nas zapomni to i tak jakieś się wykombinuje....

Tutaj przyroda o nas nie zapomniała i co potrafi nam pokazała<3....


Albo tu z trawy, całkiem przez przypadek:


Serce wszędzie tam gdzie ty:* serce wszędzie tam gdzie ja, serce na każdym kroku, na każdym widoku, serce w każdym miejscu i czasie. Serce we mnie, Serce w tobie, Serce w naszej głowie i w oczach ten blask, serce na ścianie czy ja mam jakąś manie? Serce na trawie ono sprawia ze już nie krwawię tylko leczy moje rany, nawet w mrozie zimie na śniegu, kolejne serce;* Schylam się podnoszę je i mam je w ręce to kamien w kształcie serca, zaciskam je w swej pięści, nie pozwolę zeby zwiało, nie dopuszczę do straty. Głowę wysoko i dumnie do góry podnoszę widze kolejne serce na niebie. Nawet w snach ani w marzeniach nie marzyłem o takiej miłości. To przekroczyło moje oczekiwania doprowadzając do pojednania. Miedzy nami na zawsze zgoda w naszych duszach słoneczna pogoda. A na dworze śnieżna i uformowaliśmy se butami serce na śniegu na znak naszej miłości<3




2 komentarze:

  1. jakie to slodkie ;* nie widziałam tego serca koło clio ;O zaskoczona jestem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ciekawsze zdjecia widzialem cos na niebie 3 lata temu, przypadkowo wpadla mi tez gazeta nie pamietam nazwy ale byly tam tez zdjecia serc, skoro ma pani taki dobry wzrok jestem ciekaw co by pani widziala na moich to co czulem w momecie gdy robilem zdjecia nie potrafie opisac i to co sie dzialo puzniej

    OdpowiedzUsuń