wtorek, 2 kwietnia 2013

Dlatego który odwrócił moim zyciem o 360C... :*

 

 

Mój aniołku chce Ci teraz wyznać co czuje i ile dla mnie znaczysz. Kocham Cie od pierszego dnia w którym Cie poznałam, to nadeszło tak nagle, nie sądziłam, że przytrafi sie to właśnie mi.  :*Byłam sam,a nie mogłam sie odnaleźć, wtedy żyłam bo żyłam, bo musiałam. Ale pewnego dnia wszystko sie zmieniło. Poznałam Ciebie. Odmieniłeś mnie i moje życie. Pokazałeś jak życie może być piekne, dostrzegać nawet najmniejsze rzeczy, które dają tyle szczęścia. I odkryłeś przede mną swój świat. Zaufałeś mi. Skarbie tak wiele mam Ci do powiedzenia. Jesteś głosem, który słyszę w mojej głowie. Powód dla którego śpiewam. Jesteś brakującym kawałkiem, którego potrzebuję. Jesteś lekarstwem, które trudno było znaleźć. To z Tobą chce iść przez życie, zbudować własny dom, w który bedziemy razem. Jeżeli umierać to tylko w Twoich ramionach. Jeżeli zyć to tylko przy Tobie. Jeżeli płakać i śmiać sie to tylko z Tobą. Bo jesteś tym jedynym..... Miłością którą szukałam. Właściwą drogą, którą chce iść. Światłem, rozświetlasz mi droge. Jesteś dla mnie najważniejszym szczesciem na świecie, byłeś, jesteś i zawsze będziesz. Jesteś moim sercem, szczęściem. Tylko Ciebie pragne. Kocham Cie koteczku ponad wszystko :*** Od zawsze na zawsze :*** 

 

 

Drogi Łukaszu

   Skarbie, kocham Cię od pierwszego dnia kiedy Cię ujrzałam. 
Kocham Cię całą sobą i pragnę Twojej bliskości, Twej miłości i cierpliwości. 
Chce już zawsze być przy Tobie. Razem pokonamy przeciwności losu i wyjdziemy na prosto. Nasza miłość pokona wszystko ;****  

KOCHAM CIĘ NAD ŻYCIE !!

 

 

 Skarbie:* Jestes dla mnie calym światem i nie chce sobie wyobrazic co bedzie jesli Ciebie nie bedzie...:* Kazdy dzien spedzony z Toba jest cudowny a bez Ciebie-stracony. Chce byc obok tulić całowac... Kochac Cie na dobre i zle w zdrowiu i chorobie:* Miec W Tobie oparcie ocierac lzy z Twoich oczu. Widziec usmiech na Twarzy.

 

Zakochany... wszędzie widzi serca .!!

 

 

Podarowałabym Ci wszystko na świecie .. 
Ale teraz powiem Ci ,ze podaruję Ci jedną noc . 
Podaruję Ci siebie . Tą szaloną ,jedyną noc.. 
Ta noc tylko dla mnie i dla Ciebie .  Podaruję Ci wyjątkową noc ,
 noc pod gwiazdami . To będzie Nasza noc ciepła i pełna czulości ..
 z dotykiem ustami . Podaruję Ci trochę rozkoszy i drżenie 
Naszych ciał. Pośród upojnej nocy moc westchnień i
 cichy szept o północy. Podaruję ci dotyk ręki ,słodkich ust muśnięcie .. 
I jedno : jedyne słowo - KOCHAM CIĘ = tak czule ( przed zaśnięciem ) ...  
Musisz wiedzieć ,że za Kochałam się w Tobie jak nikt inny w świecie .. 
że ta miłość jest dla mnie ważna i odegrala wielką rolę w Życiu 
 MOIM ! Przez te Nasze kłótnie coraz bardziej Cię Kocham .. 
Tylko Ciebie CHCE : ) Nasze dusze się złączyły , Razem serca zabiły . 
Jesteś moim przeznaczeniem , mą Miłością i spełnieniem ! Wieżę w TO .
 Nasze Kochające serca się nie rozstaną :*  

Pragnę Twojej bliskości i miłości .. Razem możemy WSZYSTKO !

 

Skarbeczku mój kochany jesteś dla mnie najważniejszy na świecie 
kocham Cię strasznie tak jak jeszcze nikogo w życiu nie kochałam.
Chciałabym żebyś był ze mną szczęśliwy tak jak ja jestem 
z Tobą a jestem bardzo.Każdego dnia uszczęśliwiasz mnie jeszcze
 bardziej jesteś moim największym szczęściem jesteś kimś wyjątkowym, 
kimś kto nadał sens mojemu życiu. Wiem,że nie jestem ideałem,
że czasami ciężko ze mną wytrzymać ale chcę żebyś wiedział,
że bardzo bardzo Cię kocham z całego serca. Łukasz... bardzo ;*;*;*

 

Cały czas o Tobie myślę.
 Kiedy jest mi smutno i tęsknie za Tobą, 
spoglądam na Twoje zdjęcie, 
na Twoje kolorowe oczy... 
Z nadzieją że będziesz na zawsze mój i tylko mój ;**
 Zdobyłeś mnie i nie mam zamiaru cię tracić. 
Nikt i nic nam w tym nie przeszkodzi 
bo do tego nie dopuszcze. 
Pojawiłeś sie tak nagle.. i uwierzyłam ,
 że jest cos takiego jak miłość...
miłość od pierwszego wejrzenia....

  Widzę Cię ciągle na nowo...  z Twoich spojrzeń
 było najsłodsze,  z uśmiechów był najczarowniejszy,
 Twój ruch pełen wdzięku ... jak nigdy dotąd. 
Chcę Cię całować i pieścić każde tak bardzo ukochane 
miejsce i zaglądać w głębię twoich słodkich oczu, które
 dawno temu całkowicie podbiły moje serce. 
Prawdą jest tylko to, że w miłości istnieje najwyższa godność
 i tej właśnie chcę teraz doświadczyć z Tobą.
 I nie jest ważna historia miłości, lecz ważna jest osoba do
 tej miłości zdolna. Miłość moja rośnie wraz z upływem czasu, 
a kochając Ciebie, kocham najlepsze co tylko świat może mi podarować.



Kurwa.... JAK JA CIE KOCHAM ;**
- i tak ja Ciebie mocniej i nie pyskuj .! :*  






 

3 komentarze:

  1. Wieze w nasza szczerą prawdziwą miłość dzięki tobie w która kiedyś uwiężyc nie mogłem. Serducho zabiło mocniej ze ja jebie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli odwrócił Twoje życie o 360 stopni, to jesteś dokładnie w tym samym miejscu, w którym byłaś wcześniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja Schalau Barcin28 maja 2014 22:33

    Całkiem niezłe ale jak dla mnie za dużo slodycz

    OdpowiedzUsuń