piątek, 19 kwietnia 2013

Dla tego niewinnego glupka ;**

Ludzie mówią, że nie można żyć bez miłości 
ja bez miłości umieram. Ludzie mówią, że bez miłości dobrze by było,
 mój świat bez miłości zawalił się w mgnieniu oka. 
Ludzie mówią, że miłość jest piekłem dla mnie jest niebem. . 
O tobie można wszysko mówić, bo nasza miłosc jest nie ziemska ...
 więc nic nie mówię ... bo ja to pokazuję :* razem z tb misiakowy :*



Kocham Kocham Kocham z całego serca TYLKO
 Ciebie ty mój zazdrośniku,na zawsze, 
tak do końca, aż do śmierci, a nawet i po Niej ;*


Będziesz sie Głupku ze mną kłócił, że ty mocniej kochasz?
Ja i tak wiem swoje ...
Ze ja mocniej kocham Cię . !! ; * 




Skarbie pamiętam jak dziś gdy się poznaliśmy w autobusie :) 
pamiętam te twoje piękne oczy jak sie patrzałeś na mnie i 
jak cię ujrzałam głębiej w twe oczka to od razu wiedziałam 
ze chce z tobą spędzić resztę swojego życia ! , chce już na zawsze,
 do końca zycia być wtulona w Ciebie i całować namiętnie ;* 
Jesteś dla mnie całym światem,  i nie potrafiłabym żyć bez ciebie ! 
Pamiętaj ukochany :* Kocham Cię jak nikogo innego 
i nikogo innego nie bd już nigdy bardziej kochała 
bo tylko z Tobą chcę spędzić resztę swojego życia. 
Skarbie pamiętaj ze  uciekniemy daleko z tond,
gdzie na zawsze będziemy RAZEM ! TYLKO TY I JA !
Aniołku chcialam Cię zapewnić, że cały mój umysł, 
cała moja dusza, całe moje serce istnieją po to, aby Cię kochać.
 Uwielbiam Cię... tak pięknego, tak idealnego, 
tak stworzonego do bycia miłowanym, Uwielbianym i 
Kochanym, aż do Śmierci i Szaleństwa. :*  Jestes moim spełnieniem,
 jestes moim marzniem, jestes oczu radoscia i chce byc zawsze Toba !! :*
mój misiu, kiedy spotykaliśmy się niewiedzieliśmy że powstanie 
z tego miłość między nami... Ale ja naprawde KOCHAM CIE i z toba chce być :* 


Kiedy tylko potrzebowałam, aby ktoś dzielił ze mną radość, 
lub aby ktoś potrzymał mnie za rękę, kiedy świat rozpadał się na kawałki, 
Ty byłeś przy mnie. !! :* I wiem, że będziesz - jutro, zawsze. 
Pokochać to największe ryzyko ze wszystkich. 
To oddanie swojej przyszłości i swojego szczęścia w ręce drugiego człowieka. 
To zaufanie bez reszty. To odsłonięcie swoich słabości. 
I tak właśnie Cię kocham.. :* :* :* 
PAMIETAJ, ŻE JESTEŚ MOIM CAŁYM ŚWIATEM KOCIE.

1 komentarz: