sobota, 9 marca 2013

Tylko Ty Kochanie ;*



Zacznę od tego, że jesteśmy razem już dość sporo czasu, 
nie licząc tych pare miesięcy, które przeżyliśmy prawie razem, czy jako przyjaciele.. 
Kocham Cię Ponad życie, jesteś moim oczkiem w głowie..;*
 Nigdy nie kochałam nikogo bardziej niż Ciebie.! 
Jesteś Moją Pierwszą miłością i nadal nią pozostaniesz.! 
Już zapewne wiesz, ze dla Ciebie jestem w stanie zrobić wszystko. ^^


Pamiętaj, ze zawsze będę Cię Kochać.! ;* 



Całować Cię, dotykać, pieścić
Czuć Twój zapach smak, dotyk
Obsypywać Cię całą gorącymi pocałunkami
Czuć Twój silny ścisk kiedy się całujemy i przytulamy i kochamy
Tylko my to czujemy i wiemy
dotykać twojej klaty...
  Oboje się pragniemy.
Całować Twoją szyję, przygryzać delikatnie uszeczki
Zagłebić swą twarz w Twym łonie

Kiedy myślę o Tobie
Bo mi zawróciłeś w głowie
Też nawiedzasz moje sny
Tak kochanie, właśnie Ty
To ja Cię języczkiem połaskoczę
A wyskakuj sobie, ja Cię czymś zaskoczę

 

  Od kąd z Tobą jestem moje życie stało się bajką... 
Jesteś moim księciem.
Dzięki Tobie uwierzyłam, że życie może być piękniejsze. 
Warto dla Ciebie żyć, warto pzebyć drogę przez życie z Tobą.
 Z Tobą doświadzyć wszystkiego. 
Chcę zawsze móc patrzeć w Twoje oczy, bo jest w nich coś co pozwala mi ufać.
Tak działa on podnosi mi puls, wzdychanie jak oddychanie, 
bo on to klucz, bo on wie co ja czuje cały czas po glowie chodzi..
Gdy się ciesze i gdy nie mam na nic ochoty.. 
My żyjemy szcześliwie a reszta to nie nasz problem..
...To co w nas niech wiecznie trwa..Serca płomień nie zgaśnie w nas..
Kocham Cię na zawsze ;**:*


http://static.freepik.com/darmowe-zdjecie/czarnym-tle-whisker-zwierz%C4%85t-energy_3222143.jpg





Chcę kiedy? być z tobą
Pośród cichej burzy
Chcę kiedyś być razem z tobą
Pośród płatków róży 
myślę o tobie
Czytać z twoich myśli
Wiedzieć że nikt inny
Tobie się nie przyśni
Spojrzeć w twoje oczy
Będące moimi
Patrzeć w nie głęboko
Nie mylić z innymi
Chcę szeptać cichutko
Nocami gwiezdnymi.







 Opowiem Ci piękną historię,
byś miał dobry sen
Potrzymam Cię w nocy za rękę,
jeśli powiesz, że tego właśnie chcesz
Popatrzę na Ciebie rano,
w tym spojrzeniu mogę wiecznie tkwić
Nie ma już dla mnie nikogo,
poza Tobą,
tylko dla Ciebie pragnę żyć
Nie, to nie uzależnienie,
ono się źle kojarzy
To coś czego każdy szuka,
choć nie zawsze świadomie,
ale właśnie o tym marzy
Uczucie spokoju i niepojętej radości,
wielka siła tęsknoty, pragnienia bliskości


Z każdym dniem rozkwita
w nowych barwach i zapachach
co dzień dojrzewa i się zmienia
i jest przy tym taka łagodna, świeża
trwała


Chcę już zawsze móc przy Tobie być,
dawać Ci to co dobre,
sprawiać byś szczęśliwy był
Uwodzić ciałem, duszą i spojrzeniem,
pobudzać zmysły, być fantazją, marzeniem
Przeżywać razem wszystkie te radości,
a najbardziej tą,
że jesteśmy spełnieni
w miłości.

 

1 komentarz:

  1. Nawet nie wiesz jak sie cieszę ze jestem dopełnieniem twego życia i tych uczuć które łączą nas <3

    OdpowiedzUsuń