poniedziałek, 25 lutego 2013

Sms miłosny wyjątkowo romantyczny dla ukochanej

Idź sms-ku w drogę, bo ja nie mogę....


Idź do drzwi, gdzie Kiciula moja przyszła zoneczka śpi. A gdy będziesz blisko - pocaluj ja w usteczka. Gdy dojdziesz do łóżeczka, to pocałuj ja w cipeczke. a potem w cycuchy, uściskaj mocno niech poczuje moja bliskosć ze jestem zawsze przy niej nie tylko w dzień ale i w nocy w snach. Jestem dla ciebie niczym cieplutka kolderka i mięciutka poduszeczka i mocna kawa przy mnie nie zaśniesz - mam taka moc rozbudzić twe wszystkie żądze jak dzisiaj, ze az sie spocisz i bedziesz spala jak zabita bo twój lulu da ci wycisk po czym zajrzy do twojego serduszka cy mocno bije dla mnie. Mocno sie przytuli a sen szybko minie bys wiedziala ze kocham cie. Skladam ci 100 mocnych sapanek i mrrrrrrrrrrrrauczonek.... 

Najchętniej bym sie wciąż powtarzał powtarzając ci jak głupi - "kocham cie" wiedząc ze pamiętasz.. Ja wciąż pragnę przypominać ci o tym żebyś myślała o mnie w kazdej minucie. pragnę uprzykrzać ci zycie tez powiedzeniem lovciam cie, pragne cie zameczyc do znudzenia ze cie ubóstwiam ale czy ty lubisz kiedy jestem przesadny?

Ja spojrze w twoje oczka ty poczujesz moc zglebienia sie w mój umysł. Będziesz wiedziała o czym myślę i co robie. Poczujesz co znaczysz dla mnie jesli masz taki silny umysl zeby dostrzec ta ogromna moc która dla innych ludzi nie możliwa do pomieszczenia to w swojej glowie. Bo jesteś wszystkim tym czego potrzebuje. Ty tez siebie znajdziesz jak dobrze poszukasz bo raz mysle o tobie w glowie a za chwile czuje w sercu i na Jednorożcu, na rekach w żyłach trzęsę sie wiec jestem trochę tu troche tam biegam za tobą wzrokiem raz w twe śliczne oczka w które pragnę zachwycać sie ich pięknem za chwile patrze w twe słodkie usta na których chce ślinić sie. Za chwile cycuch który macać chce i nogi o które ocierać sie chce w twa miłość wczuwać sie chce w twe myśli wnikać . twoje rece pragnę zawsze trzymać zeby wiedziec ze nie złapiesz lepiej nic niz wlasnie mnie. Objąć cie chce zebys mi nie ociekła myśleć to za mało, widziec to za malo najlepiej czuć cie chce obok siebie:*
szybko pisac to nie sztuka szybko myslec to dopiero huragan mysli milosci

Tak mi zawialo mocno twoja miloscia
nie bylem przygotowany w chuj na ta pogode
twa milosc goniła mnie otoczyla uniosla i porwala
dopóki mnie krecisz w swoim sercu nigdy nie spadne
zatrzymaj sie choc na chwile w milosci a spadne i zabije sie
jestem przy tb lekki jak piórko.
twe chuchniecie niczym ogromny podmuch przewraca mnie. Mam miękkie nogi i kolana nawet wtedy gdy nie zrobisz nic. Robisz cos zwykłego, wystarczy że na mnie spojrzysz a ja już staje jak wryty.

To Zwykle jak latajacy lisc na wietrze
a jednak tak porywajace
przed toba nie umiem bronic sie

przed toba nie umien zlapac tchu
przed toba mrugam oczkami jak oszalaly
i nie mg ich otworzyc
bo oslepiasz mnie

Twą pięknością zawstydzam się
Daje sie oczarować jak byś mnie zahipnotyzowała
Masz moc uwodzenia mnie i rozpalania:*
Czasami nie masz umiaru, sprawiasz ze aż płonę
Gotujesz mnie, zamieniasz naszą miłość w ognistą miłość,
Gorąca miłość niczym pochodnia z dożywotnim zapasem paliwa...

1 komentarz: