sobota, 20 kwietnia 2013

Nasz wspólny dzien który przybliza nas do siebie jeszcze bardziej

To nie moj pierwszy raz

 gdy wyznaje ci swą miłosc
 ale kazdy nastepny jest coraz
 bardziej wyjatkowy:*

Otwieram dzwi do kwitnacej pieknym zapachem wiosennej milosci.
Rozgrzane twe ciało w gorący upalny dzien pobudza me zmysły i sprawie ze mocniej chce tulic sie do ciebie. Nie bron sie przeciez wracam do ciebie kazdego dnia. Wracam wracam i wracac zawsze będę. Nawet nie musisz pytac mnie bo ja sam domysle sie ze moja dusza bez ciebie byla by pusta i nie spelniona wiec aby była zywa trzeba dac jej zycie a tym zyciem jestes ty<3

Jestes mymi zmysłami bez ciebie bym nie czuł wszystkiego co pieknie pachnie. Czuł bym tylko smród tego pomylonego swiata.
Jestes mymi oczami, bez ciebie nie widzial bym wszystkich tych pieknych rzeczy. Widział bym tylko te przykre.
Jestes mymi uszami. Bez ciebie nie słyszał bym wszystkich tych pieknych dzwiekow. Słyszał bym tylko te nie przyjemne dla ucha.
Jestes mimi nogami bez ciebie by mnie meczyła kazda droga i bolały szybko nogi. Przy tobie zadna droga mnie nie meczy. Nawet ta co szlismy 20km piechota w górach.
Jestes mym pomysłęm na zycie i na zajecie jakie moge miec. Bez ciebie bym sie zanudził na smierc:*
Tobie nic nigdy nie załuje. Nawet kiedy wiem ze ciezko mi finansowo to na ciebie wydam swoj ostatni grosz:* Wole nie miec na niektóre najpotrzebniejsze zeczy zeby zadbac o siebie i wole zadbac o nasz dobrze spedzony czas zabierajac cie na jakąs wycieczke samochodem. Nie jestem chytry, Kocham sie z toba dobrze bawic i wyszalec beztrosko. A o przyszłosc bede martwił sie pózniej. Liczy sie ta cudna chwila która rozpływa sie w naszym sercu.


Jestes mym natchnieniem by po raz kolejny wyznawac ci milosc. No ale ile ciagle mozna pisac o milosci?? Ciagle:* Tak jak codziennie mowimy do siebie Kocham cie<3 Ile ciagle mozna za toba tesknic? Jakos mazna ciagle.<3 Jak czesto mozna wspominac piekne chwile z tb, Myslc o tb, mazyc o tb, snic nie przerwanie. Martwic sie o siebie nawzajem. Płakac za soba, smiac sie razem z siebie, cieszyc sie i wygłupiac. Ile razy mozna robic ciagle to samo? Nieskończoność * Ile razy mozna godzic sie, wybaczac sobie? Przytulac sie? Całowac sie? Patrzyc sobie w oczy:* Trzymac sie za reke, isc wszedzie razem, uczyc sie razem, pracowac razem, spac razem, jesc razem. Ja wszystko to chce z toba robic zawsze:* Ile mozna czekac na siebie? Słuchac razem muzyki. Rozmawiac przez telefon lub na zywo, pisac smsy? Duzo smsów<333. Ile  mozna chodzic na rower. Rozrabiac, ryzykowac. Jezdzic samochodem, pociągiem czy latac w przyszłosc samolotem do innych krajów? A moze nawet statkiem lub innymi bardziej zwariowanymi pojazdami. Z swoja ukochana połówka zawsze sie chce opalac sie lezec bez trosko na piasku czy na trawie na kocu. Patrzyc za dnia w chmury a w nocy w gwiazdy. W bardziej dyskretnych miejscach lub mniej pieścić sie i inne takie zakazane rzeczy:P Grac razem na komurce czy na kompie. Pocieszac razem sie po trudnych chwilach wspierac sie?  Robic sobie razem duzo zdjec w róznych miejscach lub nagrywac sie a potem ogladac je i wspominac sobie jak fajnie wtedy było. Wiem ze bedzie jeszcze wiecej ciekawych zajec, miejsc i rzeczy jeszcze do zaliczenia w naszej liscie zycia która z przyjemnoscia bedziemy realizowac uzupełniajac nasza ksiege wspomnien o nowe rozdziały:*
Ja chce to wszystko robic i wiele wiecej rzeczy z tb:* Do konca mego zycia i jeszcze dłuzej. Podoba mi sie to:* I wiem ze tobie tez i niech juz tak na zawsze zostanie<3






1 komentarz:

  1. słodki <3 przesłodziłeś moje życie <3<3<3<3
    Kocham Cię ty mÓj wariacie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń