niedziela, 26 maja 2013

Po długim oczekiwaniu .




 

coś dla mojego skarba :** 



Witaj ukochany :** długo tu nie byłam... jak zobaczyłam kiedy ostatnio ci napisałam
tutaj ci miłosny wierszyk to mi się bardzo smutno zrobiło ...
 no ale... żeby nie było że ci nie pisałam wierszyków
 bo ci pisałam :** w smsach . :**




...

Jestes bliską mi osobą, krótko powiem ci do uszka - kocham cię :**
Chce zawsze być tylko z Tobą. i Blisko Ciebie.
Twą bliskością cieszyć się.
Pragnę patrzeć się jak się uśmiechasz. Uwierz, że istniejesz w mym sercu tylko Ty głupku :**

...

Miłość prawdziwa - tak jak dzwon: ma jedno serce, jeden ton.
Jednym uczuciem tylko tchnie, taką miłością Kocham..
Moje serce kocha Twoje, Ty wypełniasz myśli moje.
z Tobą czuje się jak w niebie. Bo ja mocno kocham :**


     Mój aniołku chce Ci teraz wyznać co czuje i ile dla mnie znaczysz. Jesteś w moich myslach od pierwszego dnia w którym Cie poznałam, to nadeszło tak nagle, nie sądziłam, że przytrafi sie to właśnie mi. Byłam sama, nie mogłam sie odnaleźć, wtedy żyłam bo żyłam, bo musiałam. Ale pewnego dnia wszystko sie zmieniło. Poznałam Ciebie. Odmieniłeś mnie i moje życie. Pokazałeś jak życie może być piekne, dostrzegać nawet najmniejsze rzeczy, które dają tyle szczęścia. I odkryłeś przede mną swój świat. Zaufałeś mi. Skarbie tak wiele mam Ci do powiedzenia. Jesteś głosem, który słyszę w mojej głowie. Powód dla którego śpiewam. Jesteś brakującym kawałkiem, którego potrzebuję. Jesteś lekarstwem, które trudno było znaleźć. To z Tobą chce iść przez życie, zbudować własny dom, w który bedziemy razem. Jeżeli umierać to tylko w Twoich ramionach. Jeżeli zyć to tylko przy Tobie. Jeżeli płakać i śmiać sie to tylko z Tobą. Bo jesteś tym jedynym. Miłością którą szukałam. Właściwą drogą, którą chce iść. Światłem, rozświetlasz mi droge. Jesteś dla mnie najważniejszy na świecie, byłeś, jesteś i zawsze będziesz. Jesteś moim sercem, szczęściem. Tylko Ciebie pragne. Kocham Cie koteczku ponad wszystko :*** Od zawsze na zawsze :*

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz