sobota, 23 lutego 2013

To co nas połączyło...

Nie ma czego się smucić, nie warto się kłócić lecz warto te słowa sobie w myślach nucić i się nie nudzić.....



Ja nigdy przy tobie nie będę marudzić wole pościel ubrudzić w szalonej zabawie a potem osiąść z tobą przy kawie, porozmawiać o swoich przygodach w publicznych miejscach a potem warto powywracać sie na trawie pokazać ci co mówię bo moje słowa trzeba widziec. Są takie inne, niewinne jak moje oczy piwne a ja kiwne palcem: "choć do mnie tu bliżej" podciągnę ci bluzkę wyżej podejdę bliżej, possam ci cycuchy to moje poduchy:* chce je przytulać do nich sie dobierać na nich sie opierać i ululać do snu, ja dzieki nim nie będę zamulać w snach nie próżnować. Będą odważne na pewno nie poważne lecz rozważne i ostrożne zeby nie popełnić żadnego błędu w kwestii mojego popędu:*

Jak tu mogę wytrzymać bez ciebie? Wole trzymać ciebie przy sobie, dawać uśmiech tobie i pocieszać ciebie, choć zabiore cie na miasto, zjemy w kebabie , oblejemy sie piciem dla żartów. Nawet jeśli przesadzimy z tym to i tak na zawszę zostanie mi to w pamięci. Mam po tym niemałe chęci na ciebie. Już mnie kręci z zauroczenia tego naszego kokoszenia to efekt naszego pocieszenia. Humorek dopisuje twój lulu nad innymi chłopakowi w miłości dominuje. Ja nie kombinuję, inicjatywę przejmuję. Łapię cię za rękę, przyciągam do siebie, zaciagam sie twym zapachem hormonów, jaram sie tym tak że potem mam głupawkę. Zaden poważny ze mnie facet, patrz jak świruję, zła przeszłość rujnuję, to na niej buduję wszystko od nowa bo mi sie to podoba kiedy pomagasz mi radzić se z tym. Pedzić do przodu,, nie oglądać sie za siebie, ja to jebie wole ciebie:*...

To odciska na mnie pozytywny ślad to mój na życie znak. To moja droga, mój drogowskaz, trzymam się swojego pasa jego nie opuszczam, nie zamierzam zbaczać z drogi prowadzącej do ciebie. Czasem gdy ją zniszczy potok czy rzeka złych emocji lub tornado przeciwności niepowodzeń... Ja zaczekam, nie zawrócę. Odbuduję ją z tobą gołymi rękami żeby była poprawa jutra, bym mógł jechać dalej do ciebie. Nie chce nigdy rezygnować, niczego nie żałować  Chce zaufać, wiedzieć ze się nie zawiodę, I wiem że dobrze przeznaczenie do siebie nas do siebie zbliżyło i uczuciem wielką miłością nas połączyło..



LOVCIAM CIĘ <SERDUCHO> Tylko moja na zawsze razem:*

1 komentarz: