wtorek, 19 lutego 2013

Miłosne romantyczne dokumenty

Moje życie, zwykłego śmiertelnika przy tobie staje się świetne....



Wyrażam ci to skrycie w zachwycie obdarzam cie czymś pięknym i namiętnym, tym tekstem może nie tak mocnym jak twoim ale przynajmniej sie staram:* Próbuję wsłuchać się w swe myśli, przelać to na kartkę, wczytaj się w twe słowa. Poczuj to jaka szczera miłość z nich płynie, przecież mnie znasz wiesz skarbie czego możęsz od mnie oczekiwać i co jestem w stanie ci dać. Mam nadzieje że mój styl, (elegancki z styl z szacunkiem do kobiety) w jaki traktuję swoją wyjątkowa kobietę - Ewelinę ci odpowiada:*

Podanie
Zwracam się z uprzejmą prośbą do Ciebie kochanie abyś rozpatrzyła ten wniosek o spędzenie ze mną reszte życia. Prośbę ta motywuję tym ze spędziłem z tobą juz ponad 400 dni!! Przez te dni poziom mojej miłosci stale rósł i będzie rósł nadal. Jednoczesnie pragnę nadmienić ze zamierzam kontynuować z tobą związek bo dobrze się w nim czuję. Prosze o pozytywne rozpatrzenie tego wniosku skarbie.
Z wyrazami szacunku :
Twój kochany skarbuś:*  

List motywacyjny
W nawiązaniu do ofery zawartej w Podaniu czyli chęci spędzania z tobą każdej wolnej chwili do końca życia. Pragnę zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko twojego męza w przyszłości
Uwazam ze jestem odpowiednik kandydatem posiadajacym odpowiednie doświadczenie i umiejętności
o czym nie raz miałas okazję sie przekonac. Uważam ze podołam na tym stanowisku
bo spędzając z toba tyle pieknych chwil wiele razy moglem sie przekonac jak to jest przez pare dni a nawet tygodni być z toba samemu w domu i radziliśmy sobie w obowiazkach domowych, dobrze sie dogadywaliśmy i nie kłóciliśmy w tym temacie.
Moim atutem jest  łatwość nawiązywaniu z toba kontaktu nie tylko wzrokowego ale tez cielesnego :*
Umiejętnie ustalam sobie cele jak ci zaimponowac i konsekwentnie je realizuje. Potrafię dzielic sie obowiązkami proponując ci pomoc zawsze jak cos robisz. Nigdy nie zajmuje sie sobą, zawsze zajmuje sie toba:* W złym momencie zawsze przytulę  nigdy nie wyjde nie trzasnę dzwiami. Nie mysle o sobie, w pierwszej kolejności mysle zawsze o tobie. Cechuje sie odpowiedzialnością i dozgonnym szacunkiem  do kobiety z która jestem. Wiem ze rodzina najważniejsza a nie praca wiec nigdy nie będę pochłąniał sie   zdobywaniem pieniędzy tak mocno jak zdobywaniem ciebie. Przy tobie potrafie zyc i czuje sie dobrze wiec wkładam serce w to co robie czyli Lovciam Cie<3 Odebrac mi ciebie to tak jak byś odebrała mi życie. Lubie podejmować nowe wyzwania, bo nie ma uczuć bez poświeceń. Ale zachodu warta wygrana.
Uważam że moja oferta jest interesująca i bedę miał przyjemność spotkac się z tobą na rozmowie kwalifikacyjnej by pełniej przedstawić swoje umiejętności nie tylko miłosne ale też seksualne xd

Z poważaniem twój ukochany lulu:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz