poniedziałek, 18 lutego 2013

misiakowy misiak ;* mrau


...odkąd z Tobą jestem moje życie stało się bajką...


 Dzięki Tobie uwierzyłam, że życie może być piękniejsze. Warto dla Ciebie żyć, warto przebyć drogę przez życie z Tobą. Z Tobą doświadczyć wszystkiego. Chcę zawsze móc patrzeć w Twoje oczy, bo jest w nich coś co pozwala mi ufać i marzyć z Toba tak dobrze się czuje , gdy jesteś obok mnie już nic więcej nie potrzebuje nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia bo mam CIEBIE !! My żyjemy szcześliwi a reszta to nie nasz problem.. ...To co w nas niech wiecznie trwa..Serca płomień nie zgaśnie w nas NIGDY!!!!!!!!!  

KOCHAM CIĘ na zawsze MÓJ SKARBIE JEDYNY ;*


Bardzo Cie kocham, wiesz? Mimo, że zdarza nam się kłócić to i tak cały czas bardzo mi na Tobie zależy. Liczysz się tylko TY i nikt więcej! Bez Ciebie nic nie ma sensu a z Tobą niemożliwe staje się możliwe. Jestem szczęśliwa i zakochana po uszy i jeszcze bardziej. Jesteśmy stworzeni dla siebie i na zawsze tak zostanie<3 Kocham Ciebie, mam nadzieje, że czytając to masz uśmiech na twarzy<3

Zależy mi na Tobie jak na nikim innym na świecie. Ty nadajesz sens mojemu życiu ; * . Życie bez Ciebie nie ma dla mnie żadnej wartości. Jesteś moim skarbem, Chciałabym spędzić z Tobą Kochanie każdą sekundę mojego życia ; *. ; * . Kocham Cię Skarbie. Już zawsze na zawsze ; *
Jesteśmy jak te lwy jak się spotkamy <3

 Gdy doszło do naszego pierwszego spotkania, gdy Cię zobaczylam jak idziesz w moja stronę moje serce zaczęło bić mocniej.. gdy rozmawialiśmy brakowało mi tchu.. gdy mnie pocałowałeś bylam w niebie.. to byly krótkie chwile ale teraz dzięki Tobie każdego dnia czuję się tak jak wtedy. Twój widok sprawia że promieniuje szczęściem a serce tylko ciebie pragnie... Dziękuje, że dajesz mi tyle radości:*

 

 Jesteś największym moim skarbem... Moją największą miłością... Nigdy Ciebie nie zamienię na drugiego... jesteś i byłeś pierwszy w moim serduszku... i zawsze w nim zostaniesz ;* pamiętaj skarbie, że jest taka osoba w twoim życiu co zawsze jest gotowa Cie wesprzeć i pomóc ... Akcentuje Cie takim jakim jesteś... Akcentuje jaki byłeś kiedyś... Akcentuje to co dla Ciebie kiedyś było piekłem... Rozumiem to... Jestem twoim aniołkiem, który zawsze z Tobą będzie... 
Kocham Cię takim jakim jesteś, ale czasami mnie wkurzasz ; ))




Dedykacja Dla Misiaka ;* twoja stefCia.
<3



1 komentarz: