środa, 3 czerwca 2015

Urodzinowo dla skarbka :*

Mój chłopak jest moim największym skarbem. Jesteśmy razem już prawie 5lat. Zawsze marzyłam o takiej miłości i nagle spadła mi z nieba. Oboje uwielbiamy zloty tuningowe, wyścigi. Więc często jeździmy na zloty :) W Łukaszu imponuje mi przede wszystkim to, że nie jest jak każdy na tym świecie facet który interesuje się piłką nożną. Ma dużo samozaparcia, jest pracowity i kreatywny. No i nikt tak jak on nie robi naleśników dobrych :*



Na widok mojego chłopaka
Serce mi mocniej bije
Moje twarz się mocniej uśmiecha,
On dla mnie jest jak powietrze
I dzięki niemu żyję
W brzuchu motylki latają
O miłości przypominają
Dlatego w dniu urodzin
Przytulam się do niego
I szepczę mu cicho do uszka
Wszystkiego najlepszego !! :**
♥♥♥
Przytulam się do Ciebie
I jestem w siódmym niebie
A kiedy Cię całuję
Miłość do Ciebie czuję
Chcę z Tobą iść przez życie
Ja o tym marzę skrycie
Jesteś takim chłopakiem
Z którym jest dobrze mi
A ty do swego serca
Otwórz śmiało drzwi
Aby moje życzenia
Dotarły w jego głąb
Na Twoje urodziny
Które dzisiaj są
♥♥♥
Nie ma na świecie drugiego takiego,
Miłego, przystojnego, romantycznego!
O takim facecie każda skrycie marzy,
Ale do mojego niech się zbliżać nie waży!
Może i bywam czasem złośnicą,
I jestem straaaaszną zazdrośnicą…,
Ale dziś zadbam, aby ten dzień urodzinowy,
Być niezapomniany i wyjątkowy! :***
♥♥♥
Sto lat kochanie życzyć Ci będę,
Z prezentem pierwsza do Ciebie przybędę!
Dziękować za każdą wspólną chwilę,
Życzyć kolejnych spędzonych tak mile,
Spełnienia marzeń, sukcesów wielu,
Grubej gotówki zawsze w portfelu,
Szczęścia i radości dnia każdego,
A problemu ani jednego!
♥♥♥
Mój najdroższy życzę Ci
optymizmu, życia barwnego
jak tęcza, wesołego jak dobra
imprezka, prawdziwych przyjaciół
oraz aby nasze uczucie z każdym
dniem było coraz silniejsze.
♥♥♥
Takiego jak Ty tylko raz się spotyka,
Prawdziwy mężczyzna z nutką romantyka.
Oj zazdroszczą inne panie,
Kiedy stoisz obok kochanie!
Lat Ci przybywa jak każdemu,
Ale nie ma w tym żadnego problemu.
Bo w każdym kolejnym roku,
Tylko przybywa Ci uroku!


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !
♥♥♥
Może i masz 11 czerwca.. za tydzień, ale jestem w gorącej wodzie kompana xD i chciałam szybciutko Ci wierszyk dać :* 


KOCHAM CIĘ ! 

1 komentarz:

  1. uuu mało co słysze, że ktoś jest ze swoim partnerem tyle... jeszcze w związku. Szczęscia ! oby ta miłość wasza nie zardzewiała ! :)

    OdpowiedzUsuń