wtorek, 15 października 2019

Słowa, ale czyny są najważniejsze


Czasami  dobrze zaczynać,  robić coś... Żyć od początku. To taki napęd. Taka nowa podróż do świata i światła..  trzeba iść.  nie można się poddawać. I zawsze to pomaga  wstać. Granica, której zostaje przeszłość, i można wszystko od nowa... Mamy nowe życie, nowy świat, nowe horyzonty. A może to właśnie czyni nas silnymi? . Wiara. I miłość....? Może właśnie to, że mamy nieograniczone początki,że nigdy nie jest za późno, zawsze możemy podnosić się i próbować od początku... Tym bardziej w nas rozwija się podświadomość, za każdym razem zmieniając nas w kogoś innego, kogoś lepszego, zmieniany się,zmieniają się nasze myśli, podejścia do życia, do nas obydwu i do ludzi... Stajemy się za każdym razem tacy sami... Otwórz się na nas, daj szansę, wybacz... To co się działo w przeszłości jest za nami... Ty Ja zmieniamy się... Za każdym razem stając się tacy sami...



A może to przeze mnie nie możesz spać każdej nocy? A może Cię uwieram w powieki, przytulam się o klatę jako poduszka, łaskoczę?
A może odległość to jedno, a czas to drugie, bo w snach mogę być zawsze tak blisko?
A może snem Cię rozbieram? Jak nikt nigdy. Całuję. Żeby rozbudzić na Cię... Rozbudzić twoje ciało, potem umysł i na końcu serce... 




Kocham Cię,
gdy się uśmiechasz i złościsz.
Kocham Cię gdy płaczesz i śmiejesz
Kocham Cię gdy się obrażasz i rozmawiasz
Kocham Cię, za to jakim jesteś, jakim byłeś.
Jesteś dla mnie wszystkim-
wszystkim co piękne i doskonałe...



Mogę wyciągnąć rękę i cię dotknąć? 



"Te zdjęcie mi się skojarzyło, jak masz dystans oraz brak zaufania czyli ta sucha ziemia, ale zaczynają w niej rozkwitać kwiatuszki czyli leczą się rany"


To co się działo w naszej relacji było dla nas lekcją.
Nie żałuj, Ona jest nam przeznaczona, ale innej formie. Formie bezwarunkowej miłości. Musieliśmy przejść przez zwykły związek który był oparty na zazdrości, warunków i kontroli - przejść przez ciemną stronę żeby zobaczyć w nim światlo, żeby zrozumieć że dla człowieka najlepsza jest miłość bezwarunkowa... tylko to, co prawdziwe, jest w stanie przetrwać wszystko. Nasza miłość do siebie jest prawdziwa... Bo przyciągamy się do siebie...


Ależ ja sobie doskonale bez ciebie radze Wiesz, że nie musisz mi ciągle pomagac.Ty  też, że również możesz na mnie liczyć. Tak jak ja na Ciebie. Jeśli tylko będziesz miał jakiś problem, możesz przyjść do mnie, a ja poklepię cię po plecach, mówiąc, że wierzę w ciebie i dobrze jest umieć sobie radzić samemu, bo wiem, że każdy ma ścieżkę do przepracowania i nikt poza Tobą nie może tego zrobić za Ciebie... I to był mój błąd,że ja za każdą cenę chciałam to zrobić za Ciebie... Nauczyłeś mnie dużo... I bardzo to doceniam żeby patrzeć na siebie na pierwszym miejscu... dzięki Tobie oraz naszym doświadczeniom nauczyłam się dużo... Już nie jestem taką toksyczna jak kiedyś ... To było moją lekcją...



Dlatego chcę Ci udowodnić moje słowa że nie są tylko słowami :) bo jesteś taki sam jak Ja i nie wierzysz słowa a czyny 😍☺️😈
Nie dziwię się że jesteś do mnie zablokowany bo ci się kojarzę związkiem którym były warunki... Dlatego moja druga osobowość otworzyła się na bezwarunkową miłość i chciałabym od nowa z moją drugą ja się zaprzyjaźnić :)



kocham Cię z całego serduszka ! 💜💜
Widzę cię 🥰




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz