wtorek, 8 kwietnia 2014

100 wat miłosci

To szalenstwo ale przeczytaj jak bardzo kocham ciebie!
Znalazłem swoje szczescie - znalazłem 4 listną koniczyne - CIEBIE <3




cały twój
pokaż mi swój
swiat aniele
sen spełniaj 
me życie wypelniaj
nasze dusze pojednaj
skłócone charaktery pożegnaj
o sobie co chwila mi przypominaj
sama nie zapominaj
serce o dreszcze uzupełniaj
kiedy mnie nie ma przy tobie wspominaj
złych rzeczy nie wypominaj 
marzenia me spełniaj
wypływającym miodem ścieżki życiowe polewaj
pokusy poskramiaj
dobrem swym do siebie przyciagaj
dni o dreszczyk emocji przyprawiaj
spokojem swym kazde zdenerwowanie me uspokajaj 
na mysl o mych staraniach o ciebie wzdychaj 
i nie zapominaj ze nigdy sie nie skończą o siebie walki 



Co zrobic bym czuł sie doceniony 
dobrze nastawiony
przy tobie zawsze uspokojony 
w złych chwilach pocieszony
do zdobywania ciebie zmotywowany
by spedzac wiecej czasu z toba zdeterminowany
w twoim zyciu otwarcie przywitany
bym nigdy nie był znudzony i z wrazenia ugotowany
postępowaniem twym przerażony i zraniony 
co zrobic
nic nie musimy robic bo tak juz jest ze z tobą niczego mi nie brakuje<3
jestem zamyslony twym dotykiem uciszony
 anielskimi oczetami szczesciem wypełniony
na zawsze dobrze zapamiętany 
twym głosem wzruszony 
pędem zycia z tobą zadurzony
bez watpienia zaufany
jak w obrazek w ciebie wpatrzony
na skrzydłach unoszony 
dobrze zaopiekowany 
zagłaskany rozpieszczony 
mrau-cze jak kotek. Czego mi wiecej trzeba do zycia - jak twojej troski
i łez szczescia wypływających z twoich oczu?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz