środa, 8 stycznia 2014

Dla mojego uroczeko :*



 

Od dawna marzyłam o prawdziwej miłości
Chciałam poczuć coś niezwykłego
w zwykłym pocałunku...
Śniłam o namiętnych nocach
przy świetle księżyca,w świetle gwiazd...
Ty dałeś mi to wszystko,
kochasz na swój sposób,
przynosisz szczery uśmiech na śniadanie...
Jesteś dla mnie wiecznym światłem
-które rozjaśnia złe dni.
Jesteś dla mnie wodą
-chcę ją pić.
Jesteś dla mnie ogniem
-ogrzać się chcę!
Ty jesteś...
I niech tak zostanie :*





Czy mieć dobrą miłość to przez los,
ona zawsze w życiu ma duże znaczenie...
Aby ją odgadnąć trzeba znaleźć sposób,
a może to będzie tylko przeznaczenie?

Gdy pokochasz sercem zyskasz zaufanie,
czujesz, że pokonać możesz życia burze.
Kiedy się umacnia wierną pozostanie,
nie na krótką chwilę, lecz zawsze i na dłużej. :*

W zrozumieniu, razem łatwiejsza jest droga,
by przez trudy przeskoczyć
 Zdobywając szczęście nie będzie nigdy źle,
warto wspólnie przeżywać noce oraz dnie.



Dlaczego los tak zarządził ?
że Cię poznałam ?
Przedtem nie byłam szczęśliwa...
bo przedtem nie kochałam
Teraz marzę o Tobie prawie w każdej godzinie
i bez ustanku powtarzam Twoje imię... :**


Gdybyś umarł,
gdybym miała Cię już więcej nie zobaczyć,
moje serce przestałoby bić.
Tak po prostu.
Z rozpaczy
nie chciałoby żyć...
 
Umarłoby.
A tam za śmierci powłoką daleko
szukałoby Ciebie
wszędzie:
- w piekle
-w niebie
I tęskniłoby za Tobą
jak za życia nieraz
tęskniło...
 
Aż znalazłoby Cię,
znalazłoby,
ochroniło przed samotnością
i tam
w nieznanym
tuliłoby Cię jak teraz,
bo Ty jesteś moją Miłością :***

 

 Ludzie zawsze gdzieś na siebie czekają, czy to na środku pustyni, 
czy w wielkim mieście. Gdy ich drogi się przetną, a spojrzenia spotkają, 
 przeszłość i przyszłość tracą znaczenie. 
Istnieje tylko ta jedna jedyna chwila i niesamowita pewność,
 że wszystko, co jest, zapisane zostało tą samą ręką. 
To On powołuje do życia miłość...
 który pracuje ciężko, odpoczywa...
 Bez jego straciłaby sens  życia.
Ty jesteś moją bratnią duszą... i mym szczęściem w tym życiu.!


 Nasze inicjały na kłódce są wyryte...
na zawsze zostaną w sercach skryte
Przy tobie lecę, wciąż będąc na ziemi
jesteś moim narkotykiem !!
tylko jedna osoba Cię ceni
dzięki tobie jestem szczęśliwa
dzięki tobie z serca zeszła blizna
przez twoje oczy 
 piwno-zielone odcień mają
i mi w głowie zawracają :o
nasza miłość wszystko przetrwa
nasza miłość ciągle trwa
tylko przy tobie jestem szczęśliwa !!
(przy psie tez :P)
tylko dla Ciebie jestem miła...
nienawidzę ludzi, ale ty to jesteś wyjątkowy...
bo ty działasz na mnie kojąco
w stresowe dni uspokajająco
najbezpieczniej się czuję
gdy mnie obejmujesz
twoje silne ręce
chronią moje serce
które ciągle mocno płonie
lecz nigdy się nie spali
nasze połączone dłonie
kiedyś bd ślubna obrączka scali:*


 
  

Bardzo Cię Kocham Dziubasku .! :***
Uśmiechnij się :) Dajesz mi tyle powodów, żeby się uśmiechać nawet w deszczowe dni...

{22.o1.2o12 r}
!Na Zawsze Razem!

Ewelina + Łukasz = Szczęśliwa miłość
....Oraz Bardzo Mocna więź i chemia....
 

5 komentarzy:

  1. Super wiersze! :) Sama je piszesz? Wasza miłość musi być wyjątkowa. Zresztą moja też :P Kochać to coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna marzyłam o prawdziwej miłości
    Chciałam poczuć coś niezwykłego
    w zwykłym pocałunku...
    Śniłam o namiętnych nocach
    przy świetle księżyca,w świetle gwiazd...
    Ty dałeś mi to wszystko,
    kochasz na swój sposób,
    przynosisz szczery uśmiech na śniadanie...
    Jesteś dla mnie wiecznym światłem
    -które rozjaśnia złe dni.
    Jesteś dla mnie wodą
    -chcę ją pić.
    Jesteś dla mnie ogniem
    -ogrzać się chcę!
    Ty jesteś...
    I niech tak zostanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabierz mnie kotku z sobą daleko,
    Tam gdzie nikt nie będzie widział nas,
    Gdzie będziemy mogli pobyć sami,
    I spędzać miło wolny czas,
    Zabierz mnie tam,
    Gdzie jeszcze nigdy nie byliśmy,
    Gdzie wieczory są długie,
    A dni nie mogą znaleźć swojego końca.
    Kocham Cię kochanie moje,
    Kocham Cię i oczka Twoje,
    Jesteś śliczny i wspaniały,
    I pod każdym względem doskonały!!
    Jesteś piękny i seksowny,
    Ale za to cały moj ;*
    Kocham Cię misiaczku moj,
    Kocham Twój dotyk czuły,
    Kocham Twój pocałunek słodki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Ja tu tylko na chwilę. Serdecznie informuję, że 5 kwietnia odbędą się skromne (za to już czwarte!), urodziny Shibuyi. W związku z tym przewidziana jest specjalna notka oraz konkurs, w którym autorzy zgłoszonych blogów będą mogli wygrać ocenę u danego oceniającego BEZ KOLEJKI. Zapraszam serdecznie w imieniu całej Załogi!

    Pozdrawiam! (www.Shiibuya.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, właśnie oglądam Cię u Drzyzgi :)

    OdpowiedzUsuń