wtorek, 23 grudnia 2014

Te Quiero.



Ty jesteś dla mnie niebem, słońcem, 
które nigdy nie zachodzi. Jesteś dla mnie jedzeniem, 
bez którego nie mogę się obyć. Jesteś dla mnie południem,
nocą i dniem. Jesteś dla mnie wszystkim. Ja po prostu kocham Cię!

 Szczęściem mym są najdroższe twoje oczy, dobrze wiem, 
czym są dla mnie usta twe, szczęściem mym są codzienne twe powroty, 
od tej ciężkiej pracy, na twój widok zaraz drżę.
Szczęście też odnajduję w twym uśmiechu, w dłoniach twych, kiedy obejmują mnie. 
Szczęście w twoim każdym jest oddechu, 

nawet gdy śpisz ja kocham cię ;*





Pod Twymi skrzydłami znalazłam schronienie
I tonę w Twych oczu bezdennym zieleni.
Gdy tulisz mnie swoim bezpiecznym ramieniem,
wsłuchuję się w zgodne serc naszych bicie.
Wtargnąłeś w me życie zupełnie przypadkiem,
Zleciałeś wprost z nieba na ziemię- tak dumnie...
Spojrzałam na Ciebie z uśmiechem, ukradkiem,
a Ty zrozumiałeś, że jesteś tu dla mnie.
Trwasz przy mnie niezmiennie i wciąż jesteś blisko,
Zmieniłeś w mym życiu na lepsze tak wiele.
Zawdzięczam Ci miłość, zawdzięczam Ci... wszystko.
I za to dziękuję...mój Cudny Aniele.


Te quiero...
Jusqu'à la mort
Te quiero !!
#Stromae

3 komentarze:

  1. Piękne teksty :) Zapraszam na mojego bloga http://tolerancyjna92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! napewno chłopak był wzruszony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzruszające...

    OdpowiedzUsuń