niedziela, 8 grudnia 2013

To co kocham...



https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRSI3cjeAXh26EB3uVgrbxrwpkb2xtDzBeaTAh7VTPBSmZ31XePsQ


Kochanie :* Często Ci to mówię ... że jesteś cudownym mym facetem... Zawsze patrząc w okno mówiłam "gdzie jesteś moja druga połówko..." Byłam tak blisko Ciebie ! chodziłam parę tygodni do salonu fryzjerskiego w Twoim bloku co się wychowałeś i mieszkasz :) Czekałam wiernie aż pojawisz się koło mnie... Aż poznam Twoje imię.. Spojrzę w  Twoje oczy i zobaczę Twój uśmiech :* Ale nie spodziewałam się, że tak będzie.... Nie wierzyłam, że można znaleźć drugą połówkę z takim samym charakterem (jest różnica parę małych procent) myśląc o tym samym i jednocześnie o tym powiedzieć... Akceptować podobną muzykę co słuchamy, zainteresowania, hobby.... No, ale nie ma tak idealnie i nie które sprawy nas wyróżniają . Nie którzy mówili... Jesteśmy rodzeństwem ?! podobni jesteśmy...  ile razem już przeżyliśmy dobrych i złych chwil, kłótni...  i wiele dobrych chwil i dowodów miłości. Dużo dla siebie znaczymy że jesteśmy dla siebie na pierwszym miejscu i spotykamy się codziennie, wszystko staramy się robić razem.... :) Nie rozłączamy się nawet na krok :)





Powiem Ci cechy które marzyłam, żeby miał mój chłopak ... I ty je właśnie masz !! :*

1. Jako jedyny chłopak na wielu nie stoczyłeś się... Miałeś złe dzieciństwo i nie stoczyłeś się paląc i pijąc alkoholu :) cenię to w Tobie bardzo !!

2. Jesteś inny... inaczej się zachowujesz niż inni chłopacy. Masz szacunek do swojej kobiety. 

3. jesteś dżentelmenem... wiesz co to znaczy ustąpić kobiecie, otworzyć jej drzwi, całować w rękę itp.

4. Na faceta to bardzo dużo dajesz miłości do swojej kobiety. Masz wyjebane co o Tobie pomyślą... czy sie dziecinnie zachowujesz czy coś tym stylu... robisz to Co kobietę rozśmieszy lub uszcześliwi.

5. Nigdy mi nie piszesz, że nie masz dla mnie czasu, albo umówiłeś się z kolegami :) a Jakbyś się umówił to mnie zabierasz :)

6. Nic przed mną nie ukrywasz... no Czasami Ci sie zapomnij ;P

7. Myślisz o mnie na 1 miejscu.

8.  Myślisz o mnie ciągle, nie nudzę ci się.... A ty wciąż pragniesz mnie więcej i więcej.

9. Nie oglądasz się w ogóle za innymi kobietami :)

10. Nie mówisz jak inni nie szanujący kobiety słowa które bardzo ranią i Bardzo poniżają .

11. Codziennie starasz się o mnie i o moją miłość.... Nie myślisz jak inni " Raz ją zdobyłem to już nie muszę" zdobywasz mnie codziennie

12. Jesteś dowcipny... Lubisz robić żarty. I Kocham jak się śmiejesz :)

13. wiesz co uszczęśliwia twoją kobietę...

14.  jesteś odważny :)

15. coś udowadnia nam że jesteś moją drugą połówką.... Jak coś powiemy lub napiszemy jednocześnie. Pomyślimy o tym samym.... 

16. Jak tylko umiesz pomagasz mi

17. Jesteś spokojnym chłopakiem :)

18. Nie ćpiesz... ale bosko sie zachowujesz :)

19. Jesteś mądrym chłopakiem :*

20. kochasz zwierzęta :) Nie akceptujesz okrucieństwa wobec zwierząt.

21. Nie przeszkadza Ci, że hoduję gołębie i sie nimi interesuję.

22. Nie mam przeciw skazań, żeby Ci nie ufać. Wiem, że mnie nigdy nie zdradzisz i nie popatrzysz się głębiej na inną dziewczynę, na jej figurę i to co faceci najbardziej lubią.

23. Robisz dla mnie nie stworzone rzeczy i jesteś wyjątkowym facetem.... Jesteś i będziesz mÓjjjj :***


3 komentarze:

  1. chce cie widywac codziennie juz na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie :* Często Ci to mówię ... że jesteś cudownym mym facetem... Zawsze patrząc w okno mówiłam "gdzie jesteś moja druga połówko..." Byłam tak blisko Ciebie ! chodziłam parę tygodni do salonu fryzjerskiego w Twoim bloku co się wychowałeś i mieszkasz :) Czekałam wiernie aż pojawisz się koło mnie... Aż poznam Twoje imię.. Spojrzę w Twoje oczy i zobaczę Twój uśmiech :* Ale nie spodziewałam się, że tak będzie.... Nie wierzyłam, że można znaleźć drugą połówkę z takim samym charakterem (jest różnica parę małych procent) myśląc o tym samym i jednocześnie o tym powiedzieć... Akceptować podobną muzykę co słuchamy, zainteresowania, hobby.... No, ale nie ma tak idealnie i nie które sprawy nas wyróżniają . Nie którzy mówili... Jesteśmy rodzeństwem ?! podobni jesteśmy... ile razem już przeżyliśmy dobrych i złych chwil, kłótni... i wiele dobrych chwil i dowodów miłości. Dużo dla siebie znaczymy że jesteśmy dla siebie na pierwszym miejscu i spotykamy się codziennie, wszystko staramy się robić razem.... :) Nie rozłączamy się nawet na krok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla cb chętnie wstanę:* Tb chętnie spojrze w oczy:* Dla ciebie chętnie sie usmiechne, z wrażenia wymięknę<3 Wezmę gleboki oddech;* Swe myśli oddam tobie. Skupie sie na tb. To mnie pochłonie. Zrobie szeroki krok który wyznacza mą drogę do ciebie:* Podoba mi sie kiedy patrzysz mi w oczka, czuje sie wtedy jak w niebie<3 To mi sie podoba kd wsadzasz mi jezyczek do buzi zebym nic nie mowił:* Tak b mi smakujesz. Tak b lubie gdy biegniesz w moja strone i wskakujesz mi w ramiona<3 Tak b lubie gdy mnie straszysz lub zaskakujesz, to wprowadza do mego zycia troche wrażen których nigdy nie zapomne. A teraz wole znowu sciągnąc ci bluzkę i coś jeszcze sama wiesz ze cie popieszcze i sie tam zmieszcze, bd mi mówiła ze chcesz jeszcze. Lubie sobie fantazjowac szczególnie na taki temat. A potem mi stoi i nie mam co zrobic bo nie ma cie przy mnie::( Ale jesteś duchowo i emocjonalnie:*Czuję twoją obeconosc w sercu niech tak zostanie. Napisze teraz do ciebie sms-ka bo kocham czuc ze jestes przy mnie:* I piszesz do mnie tak nie winnie a kiedy dzien sie skończy i noc nastanie znowu napisze ci wierszyk na dobranoc. I będę tak robił przez 365dni w roku

    OdpowiedzUsuń