poniedziałek, 16 grudnia 2013

Realizując swój cel jakim jestes ty

Zrealizuje kazde zadanie kazdy cel zeby cie miec przy sobie
 na zawsze i przy tobie wróciłem do zycia pełnego szczęścia
 wspomnień i wspólnych wspaniałych przezyc.
Nie pohamowana radość napędza silne tetno które coraz szybciej bije.
Tyle cukru w naszej miłości ze mógł bym otworzyć fabrykę.
Puszczam buziaka otwieram okno dmucham swym ciepłym
 oddechem w te zimne powietrze i patrze jak leci wyżej 
I wyżej jak dostał skrzydeł a ty łapiesz go,
 dostajesz trzymasz go nie chcesz puścić za zadne skarby 
bo czujesz ze od kogos waznego w twym zyciu on przyleciał.


Kiedyś to nie byl nawet sen. Lecz on magicznie sie urzeczywistnił teraz to ma sens bo wkońcu mam skarb. Juz dawno chciałem go miec nikt nie chciał mi go dac to ja sobie sam wziołem bez pozwolenia i pytania mamy wspólne korzenie od poczatku jestem w twoim sercu i juz tak zostane bo ktos przelal nawozu mutującego GMO i wyrosły mi dodatkowe korzenie które połączyły nas w bliźniaki syjamskie juz zostane tak do konca w twojej żyznej ziemi na twoim polu obdarzony talentami miłosci<3 Jestes cenniejsza niz ten skarb. Gdzie ja cie wykopałem z kąd wziołem mapę prowadzącą do ciebie? 
Daj mi przeżyć w miejscu gorącym jak majorka czyli twoim sercu.
Daj mi przeżyć bo mam sentyment do tego miejsca. 
Jesli jednak zapragniesz wyjechać w zimne strony wiec ze zgniotę snieg roztopie lodowce i przetre tobie droge zeby ci sie szło łątwiej gdy ci zabraknie sił poniose cie. Gdy zmarzną ci stopy rozpale płomien w twoim sercu który cie ogrzeje :)
Jesli zapragniesz nurkować będe oddychał razem z tobą bys mogła dłuzej wytrzymać pod wodą. 
Jesli zapragniesz latac bede twoim spadochronem bys czuła sie bezpiecznie
Chce byc opiekuńczy troszczyć sie gdy cie cos boli gdy sie o cos martwisz. Jesli ci nie pasuje fryzura ubranie lub makijaż czy biżuteria powiem ci to i doradze co ci lepiej bedzie pasowac nie jestem jak inni i nie mówie ze we wszystkim ci łądnie bo ty jestes wymagająca i zasługujesz na najlepsze zeczy a nie na byle co. Kiedy kliknę Support ty od razu sie pojawiasz


  Swoim szczesiecm chce dzielic sie tylko z tobą. Wole bawic sie z tobą całę zycie i podróżować niz przezyc w samotnosci nudne życie. Wiele mam i az za wiele bo mam ciebie nie chce tg stracic - wiesz? Chce byc twoim przentem i obdarzac cie czyms lepszym niz jaka kolwiek rzecz na świecie


Tylko ty tak możesz.mnie.napedzic dac mi taką prędkość obrotowa porywająca cie za ręke chce pokazac ci jak walcze ze jestem silny w naszym zyciu pomimo licznym testom i tym ze zycie daje mi popalic to nasza miłosc potrafi bul ukoic a bicie serca zagłuszyc zal który zwyciezamy spedzaniem ze soba dobrych chwil na randkach one przysłaniają nasze porazki błędy i głupstwa jakie popełniamy
wiem ze nasze zycie to misja. Znalezlismy sie na wojnie i nawet jak dostaniemy pociskiem prosto w serce dostaniemy nuz to i tak bedziemy dla siebie i od siebie bo jestesmy wierniejsi niz pies. Moge sie załozyc ze ja bym przy tb wierniej czuwał jak bys mi wiecej zadawała bólu niz miłosci dawała psu. 

Przez tą woje musimy przejsc ze wsparciem nawet jak zycie nam zapetla kłopotów i tych strasznych momentów pełnych zgrozy. te.nasze spacery te wspólne.spojrzenie złągodzą bul. Nasze ciepłę rece zawsze wytrą łze z policzka. to.mnie napedza!! wspolna.najebka miloscia, to mnie.napedza ryzyko - stawianie wszystko na jedną karte na ciebie, nawet jesli nie wiem jak daleko z toba zajade czy sie podrodze nie rozbije i nie zgine wole pędzic na złamanie karku bo i tak nie mam nic do stracenia. Wierze ze bedzie dobrze czesciej niz było do tej pory nasze wskażniki, raporty skutecznosci zwiększą sie. Osiągniemy wiekszy poziom expert. Wierze w to i zycze tego nam :*
 Love Forever Together <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz