sobota, 7 grudnia 2013

Lwia miłość :*




Są takie momenty, w których musisz wybrać, 
lecz żadna z dróg nie jest odpowiednia, ani wyjątkowa. 
Jedna straszniejsza od drugiej. Jednak niezależnie, 
którą wybierzesz na końcu znajduje się światło...
 Znajduje się szczęście.. Znajduje coś wyjątkowego. ;)). !


Chociaż na początku miła nie byłam.... 
Dopiero zrozumiałam, że jesteś moją miłością .



Siedzę tak sobie, i myślę o Tobie ...
o Twoich jasnych oczkach w które mogłabym 
wpatrywać się całymi godzinami,
o Twoim uśmiechu który sprawia mi radość każdego dnia,
o Twoim dotyku który pobudza moje zmysły i 
sprawia że serce bije mi tak szybko i niespokojnie.
Myślę o tym jakim szczęściem było spotkać Cię na swojej drodze i 
zatrzyma przy sobie
Wiem ze jesteś już mój i tylko dla mnie musi bić Twoje serduszko
 tak jak moje bije dla Ciebie
Będąc z Tobą czuje że wygrałam walkę z życiem o swoje szczęście 
i otrzymałam wszystko czego chciałam, potrzebowałam
Po prostu pokochałam Cię jakbym w jednej chwili dostała to na co czekałam całe życie.
 A kiedy przyjdzie już ten czas, bo pójść przez życie razem pójdziemy.!
Zachwyceni wraz miłość nam będzie drogowskazem,
 wiec podajemy sobie dłoń, złączmy serce swych bicie, 
wspólny nam los i wspólny dom na cale nasze życie. Kocham Cię Kochanie.



Moim marzeniem jesteś Ty,
Ty wypełniasz moje sny,
wszystkie smutki odchodzą w dal
gdy jesteś blisko mnie, Wiec przyjdź,
 przytul mocno i powiedz jestem cały Twój.
Gdyby nawet walił się świat, I słonce nagle zgasło nam...
Nie porzucaj marzeń, nie poddawaj się, 
Jest ktoś, kto bardzo pragnie Cię
Bo każdy szuka kogoś, by pójść tą sama drogą
I kochać dniem i nocą do utraty tchu
i tak na zawsze już




Jesteś dla mnie wszystkim wszystkim czego chce
 jest dla mnie deszczem w mrocznej mgle.
 Jesteś słońcem na niebie i gwiazdką o zmroku
 jesteś dla mnie jesteś najważniejszy na każdym kroku. 
Gdy jesteś przy- mnie cały świat promienieje 
a kiedy cię nie ma to płacze a nie śmieje.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz