poniedziałek, 30 września 2013

Dla ciebie w dzień chłopaka dziubeczku ;*

Dzień Chłopaka



Misiu mój kochany życzę Ci 1OO% pewności siebie, więcej stanowczości,
ruchu pewnego, głosu mocnego,
spojrzenia boskiego, serducha ciepłego....
by to wszystko przetrwało do później starości.
Kochaj mnie złotko, czule i słodko!! :******




__███████______███████
___██__♥___███__███____♥__██
__██_____♥___██_██_♥__♥__♥_██
__█__♥__♥__♥__███____♥___♥___█
__█_♥___♥____██_██_♥___♥__♥_█
__██__♥____♥_████____♥____██
___██____♥____███__♥___♥_██
____██_♥___♥__█_♥___♥__██
_____███_♥___♥___♥___███

___██__♥___♥__♥_██
____██___♥__♥_██_

___██__♥_██
__██_██

_██
Nie chodźmy różnymi drogami,
Ale zawsze swoją drogą chodźmy.
  dzielmy szczęście ,
A cierpienia oddaj wrogom.
Unikaj fałszu, nie znaj zazdrości.
Nie kochaj tego, kto nie wart miłości
Nikomu serca nie oddawaj !
Z wyjątkiem tego, kto kocha Cię szczerze.
Czyli ja :*****



Zabierz mnie kotku z sobą daleko,
Tam gdzie nikt nie będzie widział nas,
Gdzie będziemy mogli pobyć sami,
I spędzać miło wolny czas,
Zabierz mnie tam,
Gdzie jeszcze nigdy nie byliśmy,
Gdzie wieczory są długie,
A dni nie mogą znaleźć swojego końca.
Kocham Cię kochanie moje,
Kocham Cię i oczka Twoje,
Jesteś śliczny i wspaniały,
I pod każdym względem doskonały!!
Jesteś piękny i seksowny,
Ale za to cały moj ;*
Kocham Cię misiaczku moj,
Kocham Twój dotyk czuły, 
Kocham Twój pocałunek słodki



Wiesz głuptasie pisze to dla Ciebie?
Bo chce Ci powiedzieć, jak bardzo wierze w Ciebie?
Jak bardzo wierze, w Twoją miłość, w Twoje zaufanie?
Na zawsze w moim sercu, tylko Ty !
Tylko ja tak bardzo potrafię kochać Ciebie...
Bo tylko przy Tobie, czuje się jak w niebie!
Tylko przy Tobie, moje serce się śmieje,
Schowałam Cię głęboko w sercu ,
I już na zawsze w moim sercu zostaniesz,
Bo tylko Ciebie, do końca swoich dni pragnę.
I nikomu cie nie oddam !!



 Wiem, że tych złych chwil się trochę nazbierało,
Lecz Twoje serduszko mnie kochać nie przestało,
Ty kochasz tylko mnie i za to Ci dziękuję :*
Głęboko wierzę w naszą miłość, która nie zna granic,
Bo to właśnie dla niej nie chcemy się ranić,
I mimo wszystko, czy jest dobrze czy źle,
Ja i tak zawsze będę KOCHAŁA CIĘ!


Dam Ci moje serduszku kochanie,
Małe, czerwone, ale całe ,
Dam Ci cały świat swój mały,
A Ty mi za to oddasz serce swoje,
I będziemy żyć miłością oboje,
Bo nie umiem już żyć bez Ciebie,
Bez Twojego oddechu, na moim ciele,
Oddam za Ciebie wszystko skarbie,
Tylko zostań juz przy mnie na zawsze !!


Z każdym dniem stajesz się bliższy mojemu sercu.

Potrafisz dostrzec we mnie to,
Co dla innych jest bez sensu..
Potrafisz mnie wysłuchać,poradzić i pocieszyć,
I to piękno w Tobie bardzo mnie cieszy…


Z każdym dniem stajesz się większą częścią życia mego.
Bo poznajesz moją zwykłość życia codziennego..
Znasz zmartwienia moje, me smutki i radości.
Znasz mą codzienność, me mysli i słabości…
Znasz me uczucia,me wady i zalety.
Znasz moje plany,mój charakter i marzenia…

Gdy w ciszy wieczoru myslę o Tobie,
Wiem jak z Toba zmienia się życie moje..
Bez ciebie byłby smutek,pustka i pragnienia-
Pragnienia ciepła i miłości

A jeśli smutek lub złość wkradnie się do naszego życia,
Wiem,że poradzimy sobie bo miłość jest najwyższa!
A my się kochamy i bez względu na chwile,
Zwyciężymy ze smutkiem bo mamy na to siłe! 

Trzymam kciuki, żeby dobrze dalej było :**************


Każda miłość jest piękna,każda Miłość jest inna i każda wyjątkowa... Daje nam wiarę w lepsze jutro, poczucie Bezpieczeństwa, dodaje...  doceniamy ją na codzień. Jej kolory są bardzo jasne, Przyzwyczajamy się do jej Opiekuńczej ręki na ramieniu. Wiemy,że jest nasza,że ją mamy,że Jest teraz i tak już zostanie.!
prosto z serca,"kocham cię", "luluś","piękna","misiu" Używane w codziennych rozmowach,
Przypominają nam,że Miłość jest Wśród nas każdego dnia. 






__(¯`•´¯) ______
__`•.,(¯`•´¯)__
   __(¯`•´¯).•´__
____`•.,.•'´____

4 komentarze:

  1. Kocham Cię kochanie moje,
    Kocham Cię i oczka Twoje,
    Jesteś śliczny i wspaniały,
    I pod każdym względem doskonały!!
    Jesteś piękny i seksowny,
    Ale za to cały moj ;*
    Kocham Cię misiaczku moj,
    Kocham Twój dotyk czuły,
    Kocham Twój pocałunek słodki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie słodkie wiersze :) Życzę Wam jeszcze dużo miłości i szczęścia. Bo widzę , że jesteście naprawdę szczęśliwi. Tak, to prawda : Miłość jest Piękna <3 Mimo wszystko dla miłości warto żyć :* Powodzenia życzę:) A takie pytanie.. Ile już jesteście razem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczne wiersze. Zawsze w Dzień Chłopaka staram się być oryginalna i szykuję solenizantowi jakąś niespodziankę. Są to przeważnie różne, efektowne prezenty. Ostatnio np. podarowałam mu pewien gadżet - otwieracz do butelek w kształcie batmana :). Znalazłam go na stronie https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka i od razu pomyślałam, że będzie on doskonałym prezentem, ponieważ chłopak interesuje się kinem i filmami o superbohaterach. Nie myliłam się, solenizant bardzo ucieszył się z prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jeśli chodzi o mnie to ja bardzo lubię robić prezenty i zawsze staram się znaleźć coś co będzie odpowiadało. Całkiem niedawno szukałam również prezentu dla mojej mamy i udało mi się coś znaleźć. W sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy bez większego problemu możemy znaleźć całą masę różnych prezentów.

    OdpowiedzUsuń