wtorek, 10 września 2013

Dziś są twoje imieninyyyy :******


Samych szczęśliwych dni,
a czego tylko pragniesz by życie dało ci...

 




W tym uroczystym dniu Twoich imienin misiak
szczere i serdeczne życzenia długich lat życia,
przepełnionych zdrowiem i szczęściem :)
pogody ducha, pomyślności,
dni pełnych słońca i radości oraz wszystkiego,
co najpiękniejsze i najmilsze w życiu :***




Kwiatów Ci nie dam, bo jesteś chłopakiem,
Lecz słowa, które zostaną w pamięci:
Życzę Ci szczęścia, dużo radości
I długiej, szczęśliwej przyszłości z niami.
Niech los Ci z oczu łez nie wyciśnie,
W dniu Twego święta niech będzie spełnione!


Wszystkiego dziubeczku najlepszego :***
być ciągle w uśmiechu, nawet złe dni...
nie przejmuj się niczym... 
żyj jakby nie miało być jutra :**
żyje się tylko raz kochani ^^
Więc pamiętaj słodki
że jestem Tu i będę zawsze z Tobą :*
na dobre i na złe.......
Jestem z Tobą :)



 Zacznijmy tak jak Byśmy tego Chcieli
Niech złe chwile nie będą dawać nam przykrość
Nie pozwólmy Abyśmy kiedyś znowu cierpieli...
Połączmy Nasze serce w rytm tej samej miłości :***


Wśród tysięcy Cię wybrałam,
Ciebie jednego pokochałam.
Jesteś duszy mej pokarmem,
Serca mego drogim skarbem.


 Jesteś mym słońcem – rozświetlasz mi życie.
Jesteś w mych myślach – w nocy i o świcie.
Jesteś podporą – dajesz mi siłę.
Jesteś tym wszystkim co mi miłe.
Jesteś nadzieją – wskazujesz mi drogę,
już żyć bez Ciebie nie mogę…



HAPPY ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz