sobota, 31 sierpnia 2013

To co kocham....

 ♥♥♥♥♥♥♥♥

Gdy rozbierasz mnie z  wzrokiem i patrzysz w głąb
 moich niebieskich oczów i delikatnie dotykasz moją szyję
  delikanie odchylasz głowę i całujesz robi mi się gorąco wiesz ?
 Twój języczek wzbudza podniecenie 
Twe usta muskają mnie delikatnie mrrrrr
 Aż dusza moja odlatuje do serca twojego :* 
 Czuję się wtedy tak wspaniale....
 odpływam daleko z falami oceanu,
 a zarazem tyle energii która przechodzi po mym ciele
 Każdy z nich jest tak cudowny tak jak ty i twoje serce :*




Jesteś słodkim mym Misiaczkiem :* 
który siedzi w moim śnie zawszę 
i ja wierze, że ten misiek który to czyta nigdy nie opuści mnie :*****
  Chciałabym być wszystkimi rzeczami co na codzień nosisz itp :* 
być ciągle przy Tobie !



 Jeśli to prawda?.  Mówią, że szczęście to ktoś, dzięki komu wiesz, 
że żyjesz... A ja właśnie dzięki Tobie Misiaczku żyję !! 
Ty pomogłeś mi się narodzić ponownie :* 
Teraz  potrafię mocno kochać i marzyć. Dziękuję, że jesteś 






 W czarnym mym świecie poszukując światła
po dłuższym poszukiwaniu
odnalazłam promyczek światła........
Biegłam do niego !
Była tak daleko....
Czasami czułam że rezygnuję bo nie było łatwo tam dojść..
Jednak poczułam iskierkę nadziei
Ze jak tam pójdę odmieni moje życie na nowo . 
Szłam godzinami - miesiącami - latami .... 
Aż doszłam.
Wyciągnełam rękę do bardzo małego promyka światła
aż w moich oczach raziło mnie i nic nie widziałam
idąc w głąb tego światła coś ujrzałam !
widzałam wystającą rękę jakby ktoś chciał żebym złapała się.
 Złapałam się ręki i pociągnoł mnie.
potem było juz ciemniej i patrzę 
a tu na dużym sercu owiniętym różami leżałeś TY :* 
mnie zatkało .
Podszedłeś do mnie i patrząć mi w oczy
powiedziałeś; Jesteś moim życiem .



  
Wtulam się w Twoje dłonie....
silne i delikatne takie czule
język mój namiętnie pieści
dotyk przesuwa się po naszych ciałach
dreszcze wyczuwamy
wzajemnie usta zajęte ustami
wtuleni w siebie zasypiamy :*****



Cóż ja Ci oddam za Twoją piękną miłość? Czym się me serce odwdzięczy Ci? 
Wszystko Ci oddam, Wszystko! To co mam.
Lecz mimo wszystko tajemnie najdroższe zostawię dla siebie ^^
Bo przecież nie pozwolę Abym oddała Ciebie


 



KOCHAM CIĘ NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Pamiętaj kochanie, masz po co żyć i dla kogo żyć :* 


Gdy ci smutno, gdy ci źle przytul się do mnie odpłyniesz se :*


Jesteś moim całym światem....


Żyj dla mnie :*


Będzie słońce dobrze :*


Nie przejmuj się co inni mówią !  


Być pewny siebie koteccccku :*

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
I Love You 

1 komentarz:

  1. Trzymam cie... kleje sie...
    Na zawsze w ta noc i nastepny dzien tez..
    Jestem zacpany toba jak najmocniejszym Crakiem na swiecie.
    Nawet policja nas nie zakuje w kajdanki i nie zamknie do paki za złamanie barier miedzy ludzkich..
    Objecuje ze nie zawruce. Czy mnie słyszysz? Kiedy do ciebie mowie ze to ekscytujace ze chce skakac ze szczescia do nieba z rekami uniesionymi do góry dosiegnac nieba tej krainy która czuje unoszaca sie w powietrzu dzieki tobie. Nie splamie jej. Nie zabrudze krwią. Ona jest nieskazitelna i niech tak zostanie. Nie bedzie zadnego bach na ziemie. Nie pozwolimy sobie na jakies potkniecie i nie przewrocimy sie bo sie asekurujemy. . Czy słyszysz moje wołanie do twej duszy? To potęguje nasze emocje. Ja nie umiem zahamowac moje hamulce spałiły sie. I teraz sa zjarane ja nie umiem zatrzymac sie. Zreszta nie mam takiego zamiaru. Bo dobrze mi jest w tym pieknym zyciu które jest piekne tylko dzieki tobie. Mój swiat w którym nie scigam sie na wyscigi. Jade swoim tepem. Swoją moca, daje tyle energi do tego co robie, i jak bardzo sie temu poswiecam ze ta machina która unosi nas w milosci ona poprostu ma sile wznosic nas do chmur....

    OdpowiedzUsuń