sobota, 23 marca 2013

Tylko Dla ciebie :*

 

Kiedy tylko kładę się do łóżka i mam chwilę, by odetchnąć oraz pomyśleć, przeanalizować ostatnie wydarzenia, to zaczynam myśleć o Tobie. A jak zaczynam myśleć, to i tęsknić. A jak tęsknie, to uświadamiam sobie, jak bardzo Cię kocham....



 Mówimy, że nie potrzebujemy miłości. że nie teraz. 
że nie jest potrzebna. że nie kochamy. 
ale tak naprawdę, każdemu serce się smuci, 
gdy widzi zakochaną parę. 
każdy z nas potrzebuje choć trochę uczuć.
Tak jak nas :) 
niech wszyscy biorą od nas przykład... 


Nawet, jeśli mam włączony dźwięk,
 to co chwilę sprawdzam, 
czy nie napisałeś ♥





 co noc nie mogę od razu zasnąć....
przekręcam się z boku na bok.
 poduszkę odwracam na drugą stronę, 
ale to nic nie pomaga... bo potrzebny jesteś ty....
Ty jesteś moją podusią ;* 

 I nawet najgłupsze rzeczy....
\kiedy jesteś zakochany, 
zapamiętujesz jak coś najpiękniejszego. 
Bo ich głupoty nie da się porównać z niczym innym.
Ale tylko takie z ukochaną osoba ;*


 


 blondyn ciemny, o piwnych oczach,
 wysoki, jesteś czujny?  bo wiesz.... jesteś mój :***


 Lubiłam jego plecy...
 Siedziałam mu na kolanach, a ja nie mogłam się napatrzeć. 
Całował każdy skrawek mojego ciała, obejrzał, posmakował. 
Nikt nigdy nie działał tak na mnie. Nikt, poza nim...


 Jaram się Nim bardziej, niż małolaty Lewandowskim, a Fredka Jeremiaszem .


 Wziełabym łyka i o nic nie pytała. 
Pocałowałabym cię w usta, by poczuć znów smak życia.


 Skarbie chciałabym Ci powiedzieć, że jesteś dla mnie wszystkim :* 
Całym moim światem :* moim spełnieniem marzeń :* 
moim życiem :* Kocham Cie z całych sił, z całego serca i jestem pewiena, 
że nigdy kochać Cie nie przestane bo jesteś moim ideałem :* 
 jestes sensem mojego zycia, bez Ciebie nie ma niczego :* 
jestes cudownym stworzonkiem którego nie da sie nie kochać :* 
bardzo Cie kocham i zależy mi tylko na Twoim szczesciu 
moj kotku kochany :* wiemy jak jest dużo płaczu i 
tęsknoty ale ja wierze w to że wytrwamy i będziemy już na zawsze razem
Chcę zebyś wiedział ze zawsze, 
bez względu na wszystko Kocham Cie z całego serca
 i jestes najważniejszą osobą w moim życiu :* 
i najpiekniejszym kwiatuszkiem :* Kocham cie ; *
bardzo Cie kocham i zależy mi tylko na 
Twoim szczesciu moj kotku kochany :* 
Chcę zebyś wiedział ze zawsze, bez względu na wszystko 
Kocham Cie z całego serca i jestes najważniejszą osobą w moim życiu :*
 i najpiekniejszym kwiatuszkiem :*Ja chce tylko że byś był obok mnie i nigdy nie odszedł.



 


















      Nie zdawałam sb sytuacji, 
   że miłość zmieni moje życie na lepsze :*








 

1 komentarz:

  1. Duzo serca i zapału wkładasz w swoje wierszyki kochanie:* Szczególnie w ten.

    OdpowiedzUsuń