niedziela, 24 marca 2013

przeciwnosci losu naszej miłosci nie zniszcza

Posłuchaj skarbie co chce powiedziec ci dzis. Jak bardzo dzis czuje magnes wobec ciebie. 


Jak mocno mnie ciagnie do ciebie;* A jakaś czarodziejska moc mnie do ciebie prowadzi. Popatrz mi w oczka, czujesz ze warto było zwiazac cie z mną. Jest ci poprostu  swietnie:* I mi tez:* Oby dwoje pokonamy ta zyciowa droge, przejdziemy te życiowe cele. Spełnimy swe marzenia i pragnienia. Ja koniecznie chce w nich być. Ja dobrałem sie juz do twego serducha, zaklimatyzowałem sie w nim. One otula mnie kazdego dnia i nocy, sprawia ze mi milutko. To one daje mi sygnał by o ciebie walczyc zawsze i wszedzie. Nie przestawac i sie nie poddawac.
Usmiechnij sie do mnie jesli we mnie wiezysz. Ja zadzwonie dzis szybko i wygarne ci wszystko co mi na ustach siedzi a wszystko to co sie tam kumuluje od dawna to nic innego, jak własnie: "Ja cie mocniej Lovciam moja zoneczko przyszła. Wiesz ze  nie moge zyc bez ciebie to takie piekne i prawdziwe."

Nie zburzymy tego nigdy co przez tak długi czas ciezko budowalismy z najlepszych materiałów na głebokich fundamentach stoi nasza miłosc<3

Zaden sztorm z deszczem tego nie podmyje.

Zaden huragan ani trąba powietrzna nie wyrwie nam tego z ziemi

Zaden ogien nie spali

Zaden mróz tego nie zamrozi

Dotknij to i poczuj tego moc i silę. Tą razącą energię i potęgę<3 Czujesz niezniszczalnosc tego? Ty oswietlasz te uczucie
Sprawiasz ze zaden mrok go nie pochłonie. Jestes mym swiatełkiem w ciemnosci

Zaden brud ani skaza go nie zabrudzi

Zadne pieniądze tego nie przekupią

Zadna przepać ani trzesienie ziemi go nie pochłonie.

Zaden pocisk nie postrzeli

Zadna najwieksza bomba jądrowa nas nie rozwali.

Zadna woda  nie utopi

Zaden dym nas nie udusi

Zadna przeciwnosc losu nie sprawi ze sie rozdzielimy

Nikt nie pobije naszej miłosci i nam jej nie odbierze bo mamy ją tylko dla siebie:*

Zadnen piorun nas nie trzasnie i nie kopnie

My zawsze bedziemy razem mocno kroczyc po tej ziemi i nie rozłączymy sie. Bo co nas nie zabije to nas wzmocni.
Bez względu na to co nas spotka zawsze będziemy trzymac sie razem<3



1 komentarz: