poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Jak wyznać miłosć tobie dziś :*

Jak by ci to powiedziec ze znowu nie moge o tobie zapomnieć ...


Serce podpowiada mi bym ci cos napisał. Napisał cos wyjątkowego dedykowanego tobie kochana Ewelino <3 Napisał cos budującego na duchu podpierającego, cos wartego podziwu:*
Niszczącego wszystkie złe emocje. Odkrywające wszystkie skarby co siedza w twym wnetrzu. 
Czas je wykopac z srodka wziac w reke. Podziwiać coś tak pięknego i idealnego jak twój charakter. Cieszyc sie z posiadania takiego pieknego daru jak ty. On nie jest dla mnie za mały. Jest zupełnie wystarczajacy. Nie jest szary lecz pieknie pomalowany. Nie jest słaby lecz silny jak heros. Ja nie boje sie zyc bo wiem ze mam dla kogo zyc:* Otwieram sie na ciebie<3 na to co mówisz na to jak patrzysz i mnie słuchasz. Nikt mnie nie zamknie i nie wyzuci klucza bo ja i tak przejde przez nie do ciebie i cie przytule:* Przejme się szczesciem jakie do mnie dociera...
Czy to prawda juz nie mam wątpliwosci...
Jestem tak szczesliwy ze nawet dziekuje ci choć nie musze.
Dziekuje za cos według ciebie normalnego i zwykłego;*
Dziekuje ci za miłosc, za to ze ze mną jestes. Za to ze nie poddajesz sie. Ze chcesz sie ze mną spotykac codziennie. Łapac mnie za ręke i choc nie robimy nic nadzwyczajnego nie mamy do kąd często pójść  Nie mamy co robic. Nudzi nam sie. Nie mamy zadnego pomysłu co mogli bysmy robic bo na przykład pogoda nie dopisuje. To choc w tym dniu nam sie nudzi to w naszej miłości ani sercu nigdy nudzic sie nam nie będzie. Nigdy nie powiemy ze ten związek jest nudny bo swą miłoscią upajamy sie. Wystarczy nam nasza obecnosc by dzień był udany.

Czesto naszym najlepszym sposobem na nudy są pieszczotki. Wiec zabieram cie na łuzeczko i zaczynam miziać sie o ciebie skarbie a tobie to podoba sie<3 Jestesmy pieszczochami. Mozemy tez przelezec cały dzień przytulajac sie lub spiąc do póznej godziny i leniwić sie bo tak nam dobrze w swoich ramionach ze az wstawac sie nie chce:* Moze tez jakiś piękny film sobie obejrzymy a moze trzy:* Bo szczescie z samochodem nie dopisuje tak to bysmy na jakąś wycieczke pojechali najchętniej bo lubimy podrózowac. Nie lubimy w domu sie kisic:* Ale przynajmniej mamy szczescie w miłości. Mam nadzieje ze tak zostanie i jaz zawsze bd mieć szczescie. A szczescie do innych spraw mam nadzieje ze przyjdzie z czasem<3
Twój Łukasz na Zawsze<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz