wtorek, 12 lutego 2013

(wiersz miłosny) Wyznanie miłosne..

Uwieczniam swoje romantyczne wyznanie w tym wierszu jako dowód mej miłości.



Wciąż do przodu pomału razem trzymając sie za rękę idziemy w nasza wspólna przyszłość. zmierzamy w kierunku następnego etapu jakim jest małżeństwo. Choć czasami nie jestem pewien czy jestem wystarczająco silny żeby poradzić sobie w następnym etapie to choć miałbym być wyczerpany to bd walczył o ten.etap do upadłego.
Wiare bezgraniczna i naiwna mam. Miałem sen ze jestem w zajebistym świecie twoim świecie  nawet jeśli był by to biedny świat materialny to zawsze będzie bogaty w miłość. Chce czuć smak słodkiej prawdy codziennie z twoich ust bo wiem ze nigdy nie okłamiesz mnie. mam nadzieje tylko ze nigdy się nie pogorszy poziom naszej miłości  ze juz zawsze będzie tak jak teraz albo jeszcze lepiej. bo jeśli cos by sie zmieniło miedzy nami na gorsze to nie wytrzymał bym tego psychicznie. Juz nie raz byłaś Świadkiem do jakiego złego stanu potrafiłem sie doprowadzić dla ciebie. Potrafiłem stoczyć sie na dno a ty potrafiłaś mnie wyciągnąć z tego bagna mój aniołku. a ja bardzo to doceniam i dziękuje ci ze nie zostawiłaś mnie. zostałaś ze mną  ryzykując ze twoi rodzice będą na ciebie zli ze długo nie wracasz albo wychodzisz bez ich zgody do mnie.
Ja wiem że pomimo tego że nasza rodzina jest przeciwko nam to nie poddamy się i tak będziemy razem bo wiesz ze przy mnie czujesz sie szczęsliwa. a ja mógł bym wskoczyć w ogień za toba, i choć bym stracił nadzieje ze to coś pomorze to siła wyższa ciągnie mnie w twoim kierunku i mówi mi ić za nią walcz o nią a ja się słucham tego głosu który mi tak podpowiada. A jeśli odezwie się ten drugi zły głos w głowie i mówi mi żebym się poddał i nie walczył to mówie do niego "a pocałuj się w dupe" -ide za nią bo ona jest dla mnie wszystkim i chce powitać następny dzień z tobą w sercu kochatak Moja kiciulko:*




1 komentarz: