wtorek, 12 lutego 2013

(miłosny wiersz) Jestem tobą a ty mną..


jesteś mna a ja jestem toba wiesz? kiedy patrze ci w oczy wiem ze widzę siebie......

Nie wiem jak to możliwe ale kiedy mówisz do mnie często mówisz cos dzieki czemu czuje sie pewnie i ciepło mi na sercu. nawet jeśli juz wiesz ze chce spędzić z toba resztę życia to przypominam ci ze kiedy poznałem cie. zmieniłaś moje życie diametralnie. nauczyłaś mnie kochać, nauczyłaś mnie marzyć o naszej przyszłości.  choć czasami sie nie rozumiemy i nie mamy cierpliwości sobie tłumaczyć  to ja bez żadnych slow już widzę w twoich oczach co chciałaś mi powiedzieć.  patrze ci w oczy a z mych oczu powoli lecą lzy szczęścia bo wciaz nie moge uwierzyć ze jestem z toba.:-* wiesz ze to tylko dzięki tobie trzymam sie przy zyciu, bo mam słaba psyche niestety, to moja wada ale ty mnie spierasz, kim był bym bez ciebie. wcale by mnie nie bylo bo bym sie poddal, poddał bym się o odszedł z tego świata ale ty mnie trzymasz. Mówisz nigdzie nie pójdziesz beze mnie, zostaniesz ze mna , ze mną bedzie ci jak w niebie, dam z siebie wszystko, bede dla ciebie dobra a ja patrzac na twe śliczne oczy wiem że masz racje, bo przy nikim w życiu nie byłem taki szczęśliwy jak przy tobie. Pomogłaś mi wiele razy jak miałem cięzko w zyciu. Kiedy miałem źle w domu, nie bede ukrywał że u rodziców wiele razy nie miałem za ciekawie ty złapałas mnie tonącego człowieka i wyciągnełas na brzeg. Inne by zostawiły takiego biedaka i pechowca któremu wiele razy w zyciu nie szło gładko ale tu uparcie prostowałaś mi ścieżki życia, poszerzałaś me horyzonty, dałas mi wiare ze jednak warto życ. Podniosłas mnie wiele razy z depresji byłąs moim wsparciem. Nie szukałem pocieszenia w alkoholu jak inni. Jestem abstynentem, ciesze sie ze to doceniasz. za to jestem uzależniony od ciebie. Kocham zaćpać się toba, moje źrenice poszerzają się a ja ślinię sie itp. Jestes moją boginią kierujesz mym życiem. Tylko ty tylko ja tylko my. Dajemy wszystko od siebie chcemy dla siebie jak najlepiej, Bo nawet z betonu róża wyrasta.... ale róza to zbyt popularna jest, a ty jestes kiciulko nie spotykana więc zasługujesz na coś bardziej wyjątkowego. Coś takiego jak ten kwiat który ci kupiłem i nie raz jeszcze kupię :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz