środa, 13 lutego 2013

(wiersz miłosny) pisze ci to co mi na sercu lezy...

Nie jestem poeta, wyśmienitym wierszokletą który będzie pisał poetyckie wiersze. Przez co nie będę tak dobry jak inni ale nie poddam się bo robie to co kocham i umiem najlepiej czyli wyznawać ci miłość....



Prostymi ale szczerymi słowami. Niczego innym nie zazdroszczę, nawet jeśli myślisz ze talentu nie mam, to moje słowa płyną prosto z serca. Kocham pisac to co mi na sercu leży:* Bo miłość trzeba wyznawać jak należy, miłość która obudzi cie, otworzy ci oczy na świat. Choć ja niczego udowadniać ci nie muszę, bo beż zadnego słowa widać moją szczera miłosc. Mrugniecie oczkiem wyraża wiecej niż tysiąc slow. Chce sprzyjać ci w zyciu. Chce kochac cie i nigdy nie przestać bo podoba mi się takie słodkie życie pełne czułości. Z stylem ze smakiem z wiernym oddawaniem oddawaniem sie całym siebie. Bądzmy sobie oparciem w życiu bo ty jesteś tego warta, jesteś moją druga połowka która czekała na mnie bardzo długo:*
Ty mój świat malujesz, swym optymizmem wypełniasz. Wiesz ze masz talent do zawstydzania mnie, swymi wdziękami, mokrymi włosmi ostrymi paznokciami. Seksownymi stupkami, pociągającymi zapachami. Opadającymi stringami, opanowującymi cie ciarkami. Daj skupić się na przyjemności pozwól oddać się namiętności. Chce teraz mówić ci jak bardzo mnie podniecasz, jak przenikam cie wzrokiem po całości. Otoczeni jesteśmy blaskiem świec, wiesz ze chce być w tobie, wiem ze tak samo to czujesz. Pokochałem tą chwile. Sprawie ze w ta noc rytm ci nie ucieknie,  nie poznasz mnie. Wiec zaćpajmy sie soba, a potem zmęczeni przytuleni do siebie oddajmy sie w piekny sen, któremu nie znane są koszmary. Znane są jedynie szumy fal morza rozchodzącymi się w wietrze miedzy nami lezącymi na plazy, doglądającymi ślicznych gwiazd. A kiedy ty zapragniesz gwiadke z nieba to ja ci jej nie dam bo to tandetne ja ci dam cała galaktykę, A jeśli poczujesz że zasługujesz  na coś wiecej to dam ci zorze polarna. Bo to chyba najpiękniejsza rzecz na świecie która można obdarować tylko najpiękniejsza i najbardziej wartościową kobiete jaką jestes ty<3 A ja nie bede żałować ci poświęcać swój czas i oddac ci wszystko co mam. Kocham obdarowywać cie prezentami więc przyjmij od mnie ten prezent........


A gdy by ci kochatak było za mało i chciałabyś sobie wziąć do domu tą zorze 
to złapię ją dla ciebie i zamknę ją w kuli

A kiedy dotkniesz ją poczujesz ciepło mojej miłosci, mojego serca które pali się, świeci dla ciebie i promieniuje energią tak duża że aż mruczącą, z ciśnienia chcącą wybuchnąć <3
żeby rozpalić twoje zmysły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz