czwartek, 28 lutego 2013

Ten który opanował moim światem...

♥ ♥ ♥
Ty.. jedyne moje światło które oświetla mi drogę...




♥ ♥ ♥




Miłość jedyna jest
miłość nie zna końca
miłość cierpliwa jest
zawsze ufająca
wszystko potrafi znieść
wszystko oddać umie
życiu nadaje sens
każdego zrozumie
.

  ♥ ♥ ♥

Kochanie, kocham Cię nawet nie wiesz jak bardzo...
Każdy dzień bez Ciebie to dzień stracony...
Nie myślę o niczym innym, o nikim innym !!!

  ♥ ♥ ♥

Oddałam Ci mą duszę, a z nią mą miłość bez granic... będę Cię na zawsze Kochać i nie zmienię zdania za nic.

 Te uczucie we Mnie płonie i nigdy nie przestanie.

Na zawsze w moim sercu tylko Ty Kochanie!!

  ♥ ♥ ♥

Dziękuję Ci za to że mnie ze mną zapoznałeś...
Dziękuję Ci za to że mnie pokochałeś....
I za to ci dziękuję ze przy mnie trwasz ;*
I także za to że serce masz
dziękuję ci także że mogę ci ufać...
I również za to że mnie umiesz wysłuchać...
I za te twoje usta co czule całują...
A także za ten twój zajebisty uśmiech
Dziękuję ze po prostu jesteś... ;*

 ♥ ♥ ♥
 
Chce z Toba byc, Kochac Cie
  i do serca mojego zaprosiłam Cię ;**




 




♥ ♥ ♥




 ♥ ♥ ♥

Nie ważne jak, i nie ważne jest gdzie,
Dla ciebie żyję, teraz to wiem.
Nie łatwo mi, czasem zrozumieć cię,
To przeznaczenie, więc kochaj mnie.
Jestem dla ciebie, mój aniele.

Nie proszę o nic, więcej niż możesz dać,
Czy to miłość do krwi, pokaże nam czas.
I nie ważne co mówią, słowa ostre jak szkło,
Ty kochaj mnie, i ze mną bądź.
To tak wiele



















A wierz że... w tej piosence "Nie kłam, że kochasz mnie..." Śpiewają EWELINA Flinta i ŁUKASZ Zagrobelny ??

♥ ♥ ♥

Ewelina + Łukasz
Najszczęśliwsza para .

♥ ♥ ♥

Nie smutaj mój ukochany... wszystko co piszesz do mnie na tym blogu jest śliczne... 
pięknie piszesz wszystkie wiersze... 
Wszystko mi się podoba ;* Podobasz mi się i Ty skarbie ;*


1 komentarz:

  1. Jak tak dalej pójdzie to nie mam szans w głosowaniu:). Będziesz miała 100% głosów :* Czasem mam wrażenie że to tak profesjonalnie romantyczne ze az z innej strony internetowej. Ale jednak nie, bo to słowa 100% z twojego serduszka. Jestem zaskoczony twoim talentem. Naprawdę bomba:O Dziękuję ci że aż tak mnie kochasz <3

    OdpowiedzUsuń