czwartek, 28 lutego 2013

Dla wybranki mego życia

Do ciebie... Co kochasz żyć w moim sercu....


Chce dać ci miłość po drodze do nieba tylko tego nam trzeba
 taka prawda ze ja zostałem przyklejony do twego serca
 w której cenię sprytnie twój uśmiech.
Wierze w ciebie z całych sil to mój ostateczny cel, ostateczny blask.
Piekna historia tak byc musi i bd.
 Możesz przeżyć ja ze mną a ja z tobą to piękny dar jakiego nikt inny nie doświadczy. 


Zacieszam w łóżku. Świntuszę przy pomocy paluszków. 
W śliskich zakątkach czuje sie jak ryba w wodzie. 
Do boju! Zdobędę twój szczyt jaki himalaje alpinista. 
Dzięki mojemu zwinnemu języczkowi będziesz szczytować mi tu
 na moja twarz az wywołasz lawinę śliny która zacznie mi kapać z podniety.
 Stalem sam w twoim sercu i jestem tam bogiem twojego życia. 
Nie przeżył bym gdyby obalili moje ządy,

 które sa tak sprawiedliwe dla twoich hormonów które traktuje tak samo..



Setki buziaków az oszalejesz z moja odyseja,
 zostajesz mi tylko ty,
 z tb zawsze robimy to na co mamy ochotę.
Podróżujemy razem i nigdy sie nie poddajemy,
 nigdy tego nie zniszczymy zawsze wstajemy.
 Nie ma czego sie obawiać.
Analizuj moje spojrzenie kiedy otwieram swoje uczucia.
 Co z nich wynika?
Jednostajne upojne stany które z pewnoscia pojmiesz. 
Co cechuję twoja drugą połówkę  
Wszystko co powinien mieć każdy facet a nie ma....


W nocy ukrywa się w twoich snach. 
W dzień zaś zawsze przychodzi po ciebie aby się spotkać.
Czy zaufałaś mi?? Oczywiście ze tak bo jesteś przy mnie szczęśliwa 
teraz na twoim wyrazie twarzy widac uśmiech:)


Jak zmieniło sie w sekunde nasze życie przepełnione tym czyms? 
 Jeśli zyje w tobie ostatni na tym świecie dobry człowiek.
 Dobry dla swojej kobiety i miłosci bo dobry
 dla innych to raczej nie jestem.
 Ostatni dobry czlowiek zaszyl sie w twoim sercu
 które było w seksownym ciałku i zgrabnej pupeczce.
I moje wiersze które w twej głowie zakodowane
 sa dają ci codziennie do myślenia o szczerości mojej 
miłosci wobec ciebie.


Musielismy miec szczescie ze taka zycia proze 
dalismy zapisac w swoich kartach..
Popatrz mi głeboko w oczy. Ile razy ci mówiłem jak kocham cie..
Mam w DNA zapisaną ognistą milosć do ciebie..
Dlugo wczesniej szukalem swojej drugiej połowki. 
Ale dopiero przy tb mam sile walczyc, 
podnieść sie i iść droga prosto przed siebie.
Posprzatalas moje zycie
Napisals mi nowy lepszy rozdzial za co ci dziekuje.


Jaram sie toba dziewczyno o dobrym smaku i zapachu.
 Ten stan którym sie tb zajram na maxa mnie pobudza.
 Nie rozlaczna z nas para reprezentująca wiernosc,
 czy jestes zaskoczona ? mysle ze nie powinnas
 bo jestes o mistrzowskim zapachu to jest to
jestes lepsza niz antybiotyk
podniety dotyk


Zycze ci slodkich snow w których ci sie odwdziecze
za to co dla mnie robisz
dobranoc slonce..




ZELPIN+STEFCIA=<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz