wtorek, 12 lutego 2013

( Wiersz Miłosny) Odmieniłaś moje życie


Jak to jest ze odmieniłaś moje życie i jest mi tak wesoło mi jak małemu dziecku który ze wszystkiego się cieszy?....
Kłamstwa są nam nieznane, no chyba ze jedynym kłamstwem było by ze: NIE kochamy się jak uzależniona para. My chyba jesteśmy dziwni bo wesoło nam aż za bardzo. Tak szczerze szczęściem jesteśmy ogarnięci. W wyznawaniu naszej miłości nieco nie rozgarnięci.  Nasza miłość jest za bardzo bombowa. Wydawało by się ze to prosta normalna sprawa, jednak nie! Ty zadziwiasz mnie na przekór losowi. Choć do mnie. Wyściskam cie jak byśmy się miesiąc nie widzieli. Podniosę cie i będę cie nosił na rekach. W odróżnieniu od innych zaniosę cie dalej w swych ramionach bo nie tylko do końca naszego życia ale po naszej śmierci na tamtym świecie tez będę z tobą.
Mam ostra paranoje, czasami mi odwala gdy jestem nie dopieszczony, brakuje mi twej miłości i smutam często.  Bo bardzo mocno przywiązałaś mnie do swego serducha. Wiesz kochatak?? wiesz co to za słowa?  Na pewno nie przesłodzone,  nie żadna ściema, bez względu na nasze doświadczenia te słowa nie przejdą bez echa. Na zawsze zostaną w twej pamięci.  Zakolorują twe życie uwolnią z szarej codzienności. Odbija cie od dna, spełnia twe pragnienia i żądze<3 
Nie jestem naiwny ze ci wieże, bo wiem ze nigdy mnie nie zawiedziesz.:-* Choć często popełniamy głupstwa to trzeba dać rade, trzeba to przeżyć.  A ja sile do walki o nasz związek i nasze życie mam dzięki tobie. Bo ty dajesz mi tą siłę codziennie swym uśmiechem, kiedy widzę że moje starania nie idą na marne a ty uśmiechasz się to czuję siłę żeby walczyć jeszcze mocniej o ciebie. 
Nie jest dziwne ze oczekuje od ciebie nieco więcej, bo wiem ze jesteś w stanie dać mi więcej miłości niż inne dziewczyny. Już mam jej bardzo dużo w sercu aż udźwignąć jej nie mogę i muszę ćwiczyć żeby być silniejszy, i ćwiczę bo chce ci zaimponować. Bo jesteś tego warta żeby dawać od siebie dużo zaangażowania i oprócz zaangażowania daje ci teraz buziaka i słodkie Kocham Cię byś mogła wytrzymać do mojego następnego wierszyka:*

A miedzy czasie przygotowałem dla ciebie zdjęcia misia jakiego od ciebie dostałem:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz