poniedziałek, 11 lutego 2013

Dedykacja dla Mojej ukochanej.

Z okazji Walentynek 14.02.2013. Zrobiłem dla ciebie kochanie tego bloga. Żeby udowodnić ci moją  wielką miłość w jak najbardziej oryginalny sposób :* Pokazać ci jak bardzo jesteś dla mnie wielkim skarbem i ile razem już przeżyliśmy dobrych i złych chwil, kłótni, naszych błędów jak i wiele dobrych chwil, pięknych dowodów miłości. Tak wiele dla siebie znaczymy że jestesmy dla siebie na pierwszym miejscu i spotykamy się codziennie, wszystko staramy się robić razem. Choć wiele razy nie dawaliśmy już rady i chcieliśmy się poddać, skończyć z tym na zawsze, nigdy na szczęscie do tego nie doszło. Udało się nam tego uniknąć jakimś cudem.
Od początku naszej pięknej rocznicy związku 22.01.2012 <3 Na zawsze razem Mrau.....


Jestem z pewnością najbardziej wymagającym facetem na świecie. A ty z pewnością jesteś najbardziej wartościową dziewczyną o szlachetnym sercu i charakterze i najpiękniejszą skoro zdobyłas moje względy. Chyba jednak mam wysokie poczucie własnej wartości skoro wybrałem sobie akurat Ciebie. Bo wolał bym być sam lub w ogóle nie żyć niż żyć z kimś innym bo wiem że nie ma drugiej dziewczyny na świecie takiej jak ty:* 
Jesteś inna niż wszystkie. Te cechy które najbardziej w tobie cenie to:

1.Brak nałogów (nie palisz, nie pijesz)
2.Nie zadajesz się ze złym towarzystwem, Jestes inna niż wszystkie dziewczyny,
3. Jestes najwierniejszą dziewczyną na świecie, Nigdy nie spojrzysz ani nawet nie pomyślisz o innym.
4. Umiesz naprawdę dać dużo miłośći, może to dlatego że jesteś moją pierwszą prawdziwą poważną miłością i ja też jestem twym pierwszym. Złe wspomnienia z innych związków nas nie zniszczyły tak jak u innych, dla tego bardziej ufasz, bardziej kochasz. Wiesz ze nie jestem jak inni faceci.
5. Jesteś też moją pierwszą dziewczyną w łuzku. Wiec nie znasz smaku seksu z wieloma.
6. Jesteś bardzo zgrabną seksowną dziewczyną na której widok ślinie się bardziej niż inni faceci i staje mi praktycznie co 5 minut. Ale to nie tylko z powodu twojej urody. To przede wszystkim z miłości. Jak się z tobą całuję to odlatuję do innego świata
7.Piszesz do mnie smsów średnio 400 dziennie. Piszemy praktycznie cały czas. Myślisz o mnie ciągle, nie nudzę ci się. A ty wciąż pragniesz mnie więcej i więcej.
8. Nigdy nie powiesz mi że nie masz dla mnie czasu. Często mówisz mi Kocham Cię:* i Tęsknię:(
9. Śpiewasz mi tak słodko że przy tobie potrafię popłakać się ze szczęścia.
10. Codziennie udowadniasz mi miłość, nie tylko przez smsy z serca a nie pobrane z neta. Ale też na żywo zabierając mnie gdzieś na romantyczną randkę. Umiesz mi zrobić piękną niespodziankę. To było słodkie jak dałaś mi własnoręcznie wypisany pełny gruby zeszyt wierszy i przykazań za co mnie kochasz. I poduszkę w kształcie serca własnoręcznie uszytą przez ciebie. Lub ten breloczek.
11. Siły nadprzyrodzone nie wytłumaczalne zjawiska udowadniające nam że jesteś moją drugą połówką. Jak coś powiemy lub napiszemy jednocześnie. Pomyślimy o tym samym. Pójdziemy w te same miejsce choć nie wiemy gdzie mamy zamiar iść. O czym teraz myślisz? -....  :o -.... Ja o tym samym :* Jak to możliwe?
12. Interesujesz sie samochodami, motoryzacją i mechaniką. Czesto śmiejemy się z innych jak nie umieją jeździć i jakie błedy popełniają. Nie masz prawka ale kiedy dałem ci pierwszy raz usiąść za kułko, już wiedziałas jak się jeździ. Jechałas jak zawodowy kierowca. Nie szarpałaś sprzęgłem jak inne, a kierownice trzymasz dwoma rękoma i umiesz szybko kręcić. Ja na prawku dopiero na 15 godzinie nauczyłem się nie szarpać sprzęgłem a ty na pierwszej mojej lekcji.
13. Nie jesteś jak inne blondynki w szpilkach i z torebką. Mocna z ciebie agresywna dziewczyna "w spodniach" bez torebki. Jesteś mądrzejsza od wszystkich dziewczyn i nie robisz żadnych głupstw.
14. Jesteś zabawna umiesz się wygłupiać ze mna jak nie dorobione poryte niedojrzałe dzieci z podstawówki. Robimy takie głupstwa i nie wstydzimy się zrobić jakiejś ostrej jazdy. Żyjemy chwilom i nie przejmujemy się co inni o nas pomyślą. Nie boisz się niczego co nie legalne i złych konsekwencji.
15. Jesteś zboczona
16. Potrafisz ugotować naprawdę pyszny obiadek
17. I wiele wiele innych szlachetnych cech charakteru

Moje ulubione nasze wspólne zdjęcie:


A pamiętasz jak nie dawno zrobiłem dla ciebie ten śliczny napis?:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz