sobota, 2 marca 2013

Jak jestem z Tobą to mój świat jest kolorowy jak tęcza.



 



Kocham Cię. ;*
Kocham Cię kiedy mnie całujesz :* 
Kocham Cię kiedy mnie przytulasz :*
Kocham spędzać z Tobą mój wolny czas :* 
Kocham godzić się z Tobą :P
 Jesteś wszystkim tym co mam.! 
Dziękuję za to że jesteś cały czas ze mną i zapewniasz,że będziesz :* 
Te rok z Tobą były cudowne. .
 mam nadzieje,że następne 2 też takie będą :) 
22.01.2012r - nasza szczęśliwa data 
gdy spytałeś się mnie czy będę z Tobą ze względu na wszystko 




Przy Tobie każdy dzień jest zapomnieniem i chce się beztrosko płynąć w dal. 
Pijemy nasze słodkie przeznaczenie – ty i ja ! 
Tak miało być taki jak Ty zdarza się tylko raz. 
Gdy kocha się na prawdę cala reszta to blade tło ! 
Kocham Miśq Nade Wszystko :* :* :* :*

 Cały czas o Tobie myślę. 
Kiedy jest mi smutno i tęsknie za Tobą, 
spoglądam na Twoje zdjęcie, na Twoje oczy... 
 Z nadzieją że będziesz na zawsze mój i tylko mój ;** 
Zdobyłeś mnie i nie mam zamiaru cię tracić. 
Nikt i nic nam w tym nie przeszkodzi 
bo do tego nie dopuszcze. Pojawiłeś sie tak nagle..
 i uwierzyłam , że jest cos takiego jak miłość...
miłość od pierwszego wejrzenia. 
Dziękuję Ci ;*

Gapiłam się w Niego jak kobieta
na diecie w kawałek ciasta


Jesteś o jedno miejsce wyżej
od nutelli na mojej liście słodkości.

Bo ja ciulwa kocham,
jak Julia Romea! ;D

Nagle ufasz
i wierzysz bezgranicznie...
 
I ten jego cholernie słodki uśmiech,
który doprowadza mnie do szaleństwa.

 

Bo miłości nie wyraża się
dwukropkiem i gwiazdką ;D


I wiedz, że już zawsze,
zawsze
będziesz najważniejszy! ;*


Nie wierzyłam w miłość
dopóki nie poznałam Ciebie.


Bo kochać,
to oplatać dwa serca jedną tęczą.



Zobaczyła Go
i uśmiechneła się.
Uśmiechneła się
całym sercem..
Uśmiech przyciąga uśmiech,
więc przyszłam do Ciebie


Z nikim nie jest mi tak zwyczajnie jak z Tobą,
i to właśnie jest wyjątkowe.


Bo ty swoim uśmiechem
potrafisz kolorować mój cały świat

Nie wierzyłam w miłość
dopóki nie poznałam Ciebie.


 W poszukiwaniu szczęścia zgubiłam się
gdzieś w Twoich oczach.





KOCHAM CIĘ
Łukasz







1 komentarz: