wtorek, 26 lutego 2013

Najważniejszy...

Nie da sie tego ująć słowami co jest między nami.... Nasza miłość jest dość dziwna choć prawdziwa...



Te nasze wspólne noce i  twoje miłe słówka... Pamietam to jeszcze a ty? Nasze spólne wesołe dni ;* Wygłupy ... od kąt pojawiłeś sie w mym życiu wszystko sie zmieniło, pokochałam cię, stałeś sie najwazniejszy. Teraz wiem zyje dzieki tobie, dzieki tobie umiem przetrwac, bo ty dajesz mi miłość i wsparcie. Moje zycie przy tobie jest radosne a ja cała szczęsliwa Kocham cię Juz na zawsze razem;*Skradłeś mi serce... Skradłeś mi duszę... Gdy nie ma Ciebie czuję, że się duszę, Nie chce już spędzać samotnych chwil, Nie chce żyć pośród szarych dni, Chce móc oddychać i żyć u twego boku, zawsze być przy Tobie i dotrzymywać Ci kroku... Chcę być już zawsze z Tobą, nadal być Ci najbliższą osobą, chcę byś mnie kochał i nigdy nie opuścił, bo dzięki Tobie nie żyję w świata czeluści. Dziękuję Ci za to kim stałam sie dzięki Tobie... dziękuje Ci za twą miłość i za twe serce będę Cię kochać do końca świata i jeden dzień więcej Kocham Cię Łukaszku *:*Kocham Cię z całego serduszka. nadajesz mi sensu do życia. Jesteś Jedyny bez Ciebie, nie potrafie, pragnę z Tobą przeżyć całe życie, i nigdy nie wypuścić z ramion. Kocham Cię, Twoje fochy, Twój zapach wspaniały, czuły dotyk. oraz slodkie usta. KOCHAM CIE :** Tak bardzo Cie Kocham...  ile jesteśmy już razem jest to najwspanialszy czas w moim życiu... Pamiętaj ze nigdy cie już nie opuszcze... ;* Bo tylko ty sie dla Mnie liczysz... Bez Ciebie Moje życie nie miało by sensu... ;* Przy Tobie Czuje sie taka Kochana, Tak bardzo dobrze mi z tobą I chce zeby na zawsze już tak było ;* Kocham Cie Jesteś Dla Mnie Wszystkim ;*;*;*;*



Wiesz,ze zawsze byles tylko Ty...zawsze bylam jestem i bede zapatrzona w Ciebie jak w obrazek....czy dobrze??? dlatego? Cie tak mocno kocham i nie chce stracic...;*;*;*;* chcialabym zeby wszystko ulozylo sie tak jak tego chcemy....Kochanie pamietaj..gdziekolwiek bedziesz....cokolwiek bedziesz robil...ja bede przy Tobie...


Pokaż mi którędy mam iść,
by więcej nie błądzić..
Jak nie ulec zatraceniu,
Rozświetl mi drogę,
przynieś nadzieję,
kiedy ja Ci jej przynieść nie umiem...
Ale z całych sił walczę,
zb dać ci sił.
Tak potrzebny mi Jesteś...
by nie błądzić jeszcze bardziej,
tak potrzebny mi jesteś...
by moje życie pustym nie było,
i bezsensownie się nie toczyło...




Kocham Cię w Chuj mocno Łukasz...
Dziękuję, że jesteś przy mnie i chcesz realizować moje marzenia ;*
Chcesz zebym była szczęśliwa...
.Dziękuję.

Twoja Ukochana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz