niedziela, 10 marca 2013

Na tą okazje ;*

 
Ukradnę twoje oczy… Głębię ich spojrzenia.
I zamknę pod kluczem, który skryję w sercu
Zabiorę twój uśmiech… Ten, co duszę rozpromienia.
I schowam gdzieś, w tylko mi znanym miejscu
Wezmę twój dotyk… Delikatny… Ciepły, czuły, lekki
Ukryję pod poduszką, bym go zawszę blisko miała
Pochwycę twój głos, który rozprasza lęki
I odłożę gdzieś gdzie go usłyszę, gdy tylko będę chciała
I wyjmę to wszystko z ukrycia. Wchłonę cała.
Gdy będę zapadać w sen. Gdy tylko zamknę oczy.
I we śnie całym tobą będę się delektowała
Aż okrutny świt jak zwykle mnie zaskoczy



 

 Potrzebowałam mapy,
Żeby odnaleźć się w twoich Oczach
WSZYSTKIE skarby tego świata
przy Tobie tracą wartość...
Dla świata jesteś kimś tam,
ale dla kogoś jesteś całym światem.
Jesteś poszukiwanym listem
Gończym mojego serca.
Czy ty nie jesteś ufoludkiem,
Bo czegoś tak pięknego jak Ty
Nie spotyka się na naszej planecie.
Jesteś aniołem pośród tysięcy szarych duszyczek


 
W Dzień Mężczyzny życzę Ci:
gwiazdki z nieba, kasy ile potrzeba,
 samych radości, ze mną czułości,
 zawsze miłości, spełnienia marzeń,
 niezapomnianych wrażeń. 
Zdrowia, szczęścia pomyślności,
dużo radości, masy słodyczy,
 wszystkiego dobrego, buziaka ciepłego,
 Życzę Ci właśnie tego wszystkiego !


Kocham Cię mój ukochany ,
mocno, stale i najtrwalej. Dzięki
Tobie znów uwierzyłam, że
Kochać potrafię. Kocham Cię,
Kochać będę i kochać nigdy
nie przestanę.



http://www.nastol.com.ua/pic/201110/1366x768/nastol.com.ua-10531.jpg

**************************************************************



No to jedziemy na wesele Challengerem kochanie ;*
Już na nas czeka ;*



3 komentarze: