czwartek, 14 lutego 2013

Zyczenia walentynkowe

To już dziś 14-luty, czas złożyć ci życzenia walentynkowe, siadaj przy mnie posłuchaj co ma do powiedzenia ci twój skarb który przeżył z tobą już rok, piękny rok w którym nauczyłaś mnie kochać, marzyć i patrzeć na świat inaczej, uskrzydliłaś me życie, sprawiłas ze z wieksza radościa budze sie i klade sie spac wiedzac ze jutro będzie warto wstać.



Wysyłam ci dziś buziaków sztos i pełno wierszy które mają nadzwyczajną moc rozweselania ciebie byś wiedziała ze ja zawsze Lovciam cię bo jest nam jak w niebie
Wybaw mnie od złych emocji w te walentynki trzymajmy się mocno za rękę razem. Nie puszczaj za zadne skarby swojego misiaka który tak bardzo sie starał i zawsze sie o ciebie bd starał:*
Chce bys to doceniła, uzupełniała mnie we wszystkim co robie tym co mysle i co robie a mysle o tobie i o nas. Oboje jakie trudności spotkamy na swej życiowej drodze trzymajmy się razem tak delikatnie jak byśmy byli szklaną róza. Gdy raz ją upuścimy to raczej sie nie pozbieramy, chyba ze uratują nas nadprzyrodzone moce. Do tej pory własnie takie nas ratowały, bo kiedy bylismy na dnie jakos razem udało pozbierac sie nam do kupy. Nawet nie było trudno. Wystarczyła twa obecność spojrzenie głebokie w twoje śliczne oczy a ja już się uśmiechnąłem zapomniałem o przeszłosci, nie chciałem jej rozpamiętywać  Liczy sie tylko chwila, chwila w której czuję się z tobą szczęśliwy, wolny jak ptak, jak motyl który unoszony jest na wietrze twego oddechu. Dziekuje ci że z toba jest mi jak w niebie. Nigdy cie nie opuszczę bo wiem że ty też nie chciała byś mnie stracić. Mam głeboką wiare w to że już zawsze będziemy razem i nigdy się nie rozstaniemy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz