niedziela, 3 marca 2013

Wieczna i bezgraniczna gorąca miłość

W tym jednorazowym życiu w którym nikt nie wierzy w prawdziwą miłość topimy smutki zlodowaciałe naszym rozpalonym sercem które przełamie kazdą barierę i przetrwa najmroźniejsze dni....


Wątpię żeby ludzie nowszej daty nas zrozumieli. Mogą zrozumieć jedynie starci bo oni wiedzieli co to znaczy żyć z drugą połówką aż do śmierci i nie rozwieść się. W dzisiejszych czasach rośnie liczba rozwodów a wraz z nią zmieniają sie poglądy młodych ludzi którzy nie chcą żyć w stałych związkach i wolą zdradzać. Wolą jednorazową miłość, jednorazowe Kocham, Jednorazowy sex i koniec. My tacy nie jesteśmy i wolimy sobie pisać piękne romantyczne wierszyki miłosne. 

Łapię cię z rękę. Czuję prądy jakie przez nasze ciało płyną i siłę która mnie z tobą łączy. Magnes który mnie do ciebie ciągnie:* Kiedy jadę i dojeżdzam do twojego przystanku, serce zaczyna mi szybciej bić<3 Wybiegam, rozgladam sie czy cie nie ma, czy nie czekasz na mnie przypadkiem:* Idę szybkim krokiem w twoja stronę a kiedy tylko cię zobaczę to biegnę z całych sił by wyściskać cię tak jak bym cię miesiąc nie widział:* Mimo że widzielieliśmy sie:* Podnoszę cię i czuję cały swój świat w swoich rękach<3 Czym chciała byś nazwać to majac świadomość ze bardzo romantyczny i wrażliwy ze mnie chłopak. Potrafie zaufać bezgranicznie, oddać całe swoje życie. Zaryzykować. Postawić wszystko na jedną kartę. Albo zwycięzyc i życ z tobą już na zawsze długo i szczęśliwie albo zginąć na zawsze.. Nie poddaje sie chce dotrzymywać tobie kroku rok po roku. Czas buduje<3 Z czasem płynącym nie ubłaganie do przodu czuję coraz większą z toba więź. Dostałem coś najlepszego od życia- CIEBIE;*
Często w łzach szczęscia się topię, ja tego się nie wstydzę bo wiem że to prawdziwa miłosć. Dobrze się z tym czuję. Chce już zawsze być dla ciebie taki dobry. Mimo braku pierścionka zaręczynowego. Ja traktuję cię jak swoją zonę. Ufam ci do tego stopnia ze nie boje sie kupic ci na przykład prawka. Wiem ze nigdy się nie rozstaniemy. Włozone pieniądze w ten związek nigdy się nie zmarnują. Mój czas me uczucia me poświęcenia me prezenty i starania to napewno nie pójdzie na marne. Wiem ze nigdy mnie nie zranisz i mnie nie zostawisz. Wiem swoje, ja wiem lepiej. Nigdy nikt nie bedzie mówił mi nam co mamy robić  Nawet horoskopy czy pieprzone wrózki które myliły się:) Mówiły ze niby nie będziemy razem<3 Ja im udowadniam że jesteśmy. Oszukuję przeznaczenie. 

Ty jesteś inna. Wiesz żę jestem horobliwie zakochany w tobie i gdybym miał cię stracić to zamiast pójść do domu, czekał bym wiernie ja pies pod twoimi dżwiami. Łaził za toba i sterczał w deszczu pod twoja szkoła. Inne nazwały by to prześladowaniem i zgłosiły na policję. A ty to rozumiesz i byś tak nie zrobiła jak inne bo też czujesz że mogła byś za mna pójśc w ogień. Pewnie ludzie którzy nie znają smaku takiej miłości nazwią to dziecinnym i żałosnym. Naprawdę współczuję im o nasz gorący związek. Mi pozostaje się tylko cieszyc i w wielu rzeczach tacy sami:* Nawet składając kartkę przy stoliku w kebabie:*

1 komentarz:

  1. Zróbcie sobie fanpag to was polubie bo fajne wiersze piszecie:)

    OdpowiedzUsuń